13 Ağustos 2017 Pazar

[Ürün İncelemesi] SKINFOOD Tek Kullanımlık Yüz Maskesi (Yeşil Çay)



Güney Kore, estetik ve kozmetik sektöründe bir dünya devi diyebiliriz. Kore kozmetik ürünlerini arkadaşlarınızdan duymuş olabilirsiniz ya da televizyon veya nette görmüşsünüzdür, bir dergide rastgelmiş olabilirsiniz. Karşınıza çıkma olasılığı yüksektir çünkü ülkemizde de popülerliği hızla gelişmektedir. Son birkaç yıl içerisinde Güney Kore'nin gelenekleri, müzikleri , dizileri... vs bir çok alanda gelişim gösteriyor. Bu alanda artan büyümesinin sebepleri bitkisel güzellik ürünleri, bitkisel sağlık ürünleri ile ilgili önemli çalışmaların yürütüldüğü Güney Kore firmaları tarafından kullanılan yüksek kaliteli malzeme kullanımı ürünlerin dünya çapında talep görmesini sebep oluyor.
Koreliler yüz güzelliğine aşırı önem veren insanlardır. Nemlendiriciler, ten beyazlatıcı, yaşlanma karşıtı kremler ve çok sık kullanılan yüz maskeleri...

Uzun zamandır Kore güzellik ürünlerini denemek istiyordum ancak nereden bulabileceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Gratis de denk geldiğim yüz maskesinin üstünde 'Kore'den ithal' damgasını görmemle denemek istedim.

Skinfood cilt bakımı konusunda Kore'nin başarılı markalarından biri. Birçok kişi yüz maskelerini meth ediyor. Kore ürünleri direk olarak problemi çözmeye odaklı, iyileştiriyor. Uygun fiyatlarıyla da dikkat çekiyor.

Denediğim ve bana iyi geldiğine inandığım Skinfood'un yeşil çaylı tek kullanımlık yüz maskesinden çok memnun kaldım.
Cildinizi derinlemesine besleyecek ve nemlendirecek bir maske, içeriğindeki yeşil çay formülü sayesinde kurumuş cildinizi muhteşem neme ve yumuşaklığa kavuşturacak. Kokusu inanılmaz güzel.  C vitamini ve kateşin içeren yeşil çay içerikli maske stresli ve yorgun cildi rahat ve sağlıklı yapar.

Kateşin yeşil çay yapısında bulunan antioksidan özelliğine sahip bir içeriktir. Birçok faydası bulunur.
Benim cildim çok kuru ve kuruluktan dolayı ara sıra derim dökülür. Maskeyi kullandıktan sonraki 3-4 gün boyunca cildimde kuruluk belirtisi görmedim. Cildim yumuşacaktı. Bu yönden ben çok memnun kaldım. Devamlı kullandığım ürünler arasındaki yerini aldı. Çok memnun kaldığım için paylaşmak istedim. Sizinde memnun kaldığınız Kore'ye ait güzellik ürünleri varsa benimle paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...