15 Mart 2017 Çarşamba

Rengarenk Mini Kore Dizi Önerileri



'Zaman su gibi akıp geçer' diyen atalarımız ne haklıymış. Bir yıl önce bloga ara vereceğimi söylemiştim. Ağır ve yıpratıcı bir sınav döneminden geçeceğim için sevdiğim her şeyi bir kenara atmıştım. En sevdiğim yer olan bu dünyadan ayrı kalmak bir yıl benim için çok zordu. Bir yaz, bir sonbahar, bir kış geçti ve ilkbahara girdiğimiz bu zamanlarda günlerce geri dönebileceğim günü bekledim durdum. Unutuldum mu yoksa hala biraz da olsa hatırlanıyor muyum diye merak ediyorum. Aslında sadece tekrar yazabilecek olmanın verdiği mutluluk bana yetiyor. Güzel haberler ile geldim. Buralarda olmama rağmen Kore hakkında hiçbir şeyden kopmadım, adım adım takipteydim her zaman. Yeni diziler, yeni şarkılar, yeni haberler ile geri döndüm. Yılın en iyi dizi ve müzikleri hakkında uzun uzun yazılar yazacağım. Uzadıkça uzayacak olan konuşmaları fazla sevmiyorum bu sebeple izlemekten çok keyif aldığım mini dramaları sizlerle paylaşacağım.


The Universe's Star


Dizi, ölmesi sonucunda ölüm meleği olmuş bir genç kızın (Ji Woo) en sevdiği şarkıcının (Suho) ölümünü engellemek için baş ölüm meleği ile mücadelesini konu almaktadır.
Başrolde EXO üyesi olan Suho oynuyor. Mini bir drama olmasına rağmen uzun soluklu dizilerden neredeyse hiçbir farkı yok. Her bölümü otuz dakika olup, altı bölümden oluşuyor. Romantik-fantastik konulu, daum; 8.2 puan alabilecek kadar kaliteli bir dizi. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ettiğim bir dizidir. Hayatın farklı bir penceresinden bakmanızı sağlayacak kadar derin anlamlar barındırıyor. Önereceğim ilk 3 dizi Three Color Fantasy serisinin ilk dizi. Dizi rengi; Beyaz.

Romance Full Of Life


So In Sung (Yoon Shi Yoon) 4 yıldır polis olmak için sınava çalışmaktadır. Girdiği sekiz sınavdan da kalmıştır ama yine de pozitif bir kişiliği vardır. Her olaya olumlu yönünden bakar. Para bulmak için “Dopdolu Hayat Deneyimi” isimli yüksek ücretli bir yarı zamanlı işe başvurur.
Verdikleri ilaç yan etki etmeye başlar.  Otuz dakika ve üç bölümden oluşuyor. Three Color Fantasy serisinin ikinci dizisidir. Dizi rengi; Yeşil.
Önereceğim diziler arasında en az beğendiğim dizi buydu. Oyunculukları çok fazla beğenemedim ve işlenen fantastik konuda çok tutarsızlıklar vardı. Bunları sadece dizinin kısa olmasına bağlıyorum. İlk diziyi izleyince beklentimi çok yüksek tutuğum için hayal kırıklığına uğradım. Belki de siz beğenebilirsiniz bu yüzden benim önerim çok boş vaktiniz olduğu bir zamanda izleyebilirsiniz.

Queen Of The Ring 


Nan-Hee (Kim Seul Gi) çirkin bir yüze sahiptir. Bir gün, eline aile sırrı olan büyülü bir altın yüzük geçer. Se Gun (Ahn Hyo Seop) yakışıklı biridir ancak çok soğuk kalplidir. O sihirli yüzük sayesinde, Nan Hee’yi çok güzel ve ideal kız tipi olarak görmeye başlar. Her bölümü otuz dakika ve altı bölümden oluşan bu mini dizi Three Color fantasy serisinin 3. web dizisidir. Dizi rengi; Altın Rengi. Serinin arasında en dikkatimi çeken dizi buydu. Kim Seul Gi'ye karşı büyük bir hayranlığım var. Onu komedi ve fantastik konulu bir dizi de izlemek çok keyif verici. Kim Seul Gi'nin diğer dizilerinden Oh My Ghost ve Splash Splash'ı izlemenizi tavsiye ederim. 

*Dizi günceldir*

Ruby Ruby Love

Mücevher tasarımı yapan ve kaliteli mücevherlerden anlayan Ruby (Seohyun) sosyal kaygı bozukluğuna sahiptir. Fobisi yüzünden tanıdık olmayan yerlere gidemez ve tüm günü evde geçirir. Ruby'nin tek bir arkadaşı vardır. (Lee Chul Woo) İyi kalpli ve yakışıklı biridir. Ruby'nin fobisi yüzünden yeteneğini dünyaya gösteremeyeceğinden endişe eder ve buna inanmaz. Hayallerine ulaşmasında ona çok yardımcı olur. Ruby bu sıralarda mücevher işletmesinde bir CEO olan Lee Yi Kyung'a uzun süre gizlice aşk beslemektedir. Ruby'nin eline mücevherini tanıtma fırsatı geçmiştir ama fobisi yüzünden bunu yapamaz. Bu sırada büyülü bir yüzük keşfeder. Beş bölümden oluşan web dizisidir. Bu serinin bir parçası değil. Seriye ait olmamasına rağmen diziye bir renk koyacak olsaydım pembe derdim. 

Uzun bir süreden sonra, İyi Seyirler Dilerim.













2 yorum:

  1. Yaaaa ben de gitmiycem falan demistim ama hic vakit ayiramadim bloga boyle ayda bir falan giriyordum onda da hep sana bakiyordum "acaba gelmis mi? Acaba ne zaman donucek?" diye şuan çok mutlu oldummmm. Yazilarini okumayi ozlemisim cidden. Dizilere gelirsek ben soyledigin 4 dizinin ikisini izledim. The universe stars ve queen of the ring. Cok cok begendim diziler oldular gercekten. Ikisi de bitince hüzünlendim..

    Bu arafa nasil gectı sınavın yaşıtım? Umarım hakkimızda en hayırlısı neyse o olur 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkür etmek istiyorum uzun bir zamandan sonra blog dostlarımla konuşmak harika hissettiriyor. Çok yoğun olmama rağmen bloga girip herkesin yazılarini okuduğum zamanlar oldu. Kopamadim buradan. Dönmeyi dört gözle bekledim bende.En çok sevilen ve ihtiyaç duyulan dizi önerileri yazısıyla geri dönmek istedim. Bu güzel dizileri sizlerle paylasmaya bayılıyorum. Siz izledikçe çok seviniyorum.
      Ikimiz içinde geri kalan 2 milyon içinde çok zorlu bir yıldı, sınava gelince çok zorlamışlardı bu yıl. Bu kadar zor beklemiyordum o kadar emek ve çalışmanın boşuna gittiğini düşünüyorum. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun diyorum hep bende. Umarım senin iyi geçmiştir ve hedeflediğin yere gelirsin :) :) :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...