5 Mart 2016 Cumartesi

Bu Bir Veda Yazısı Mı?


Geçen yazın başlarında çok büyük bir merak ve sevinçle açmıştım Bonghwang Düşü blogunu. İlk açıldığında herkesin başına geliyordur. Terkedilmiş bir kasaba gibiydi. Gelen yok giden yok(!) Tabi ki de öyle olacaktı kimse tanımıyordu, bilmiyordu. Sonra zamanla gelenler gidenler olmaya başladı, yorum yapanlar olmaya başlayınca her gün yeni yorum gelmiş mi merakı ile açar oldum blogu. Zaman su gibi akıp geçerken bu zamanın da geleceğini biliyordum. Bu bir veda yazısı mı diye sorarsanız, cevabım evet! 
Bir yıl kadar bir süre ara veriyorum. 

2015-2016 yılı YGS sınavı şimdiki 12. sınıfların kapıya kadar geldi. Yaklaşık bir hafta sonra sınava girecekler ve ondan sonraki gün yeni YGS öğrencileri arasında bende olacağım. O günden başlayarak bir yılımın kaldığını ve ne kadar iyi hazırlanmam gerektiğini, ne kadar baskı ve stres altında olacağımı, ne kadar yorulacağımı ve bunun ne kadar yıpratıcı bir süreç olacağını tahmin edebiliyorum ancak. Yaşayanlar ve yaşayacak olanlar vardır. Blog, bilgisayar, telefon dahil geri kalan hesaplarımdan da , kitap ve film gibi sevdiğim tüm alışkanlıklarımı bırakarak bir yılımı böyle geçireceğim. 


Yazıyı saat sabaha karşı 2.20 civarında yazıyorum. Gözlerim sızlıyor uykusuzluktan fakat inatla direniyorum, sırf uyandığımda bir gün daha eksilecek diye.-uyuyacağım ve neden uyanacağım.- bu düşünceyi tavaf ederek bayılana dek gözlerimi açık tutacağım sanırım. Komik bir durum aslında hayatımızın geri kalanı bu sınava bağlıymış gibi(!) Yanlış... Öyle değil ama... zaten bir ama vardır hep. 
Bazı dakikaların, kendini saat sanip uzadıkça uzaması algıda seçiciliğin alası, kabul etmesi güç bir gerçek. Ben bunlara zor dakikalar demeyi tercih ediyorum. Eskiden biran önce geçmesini istediğim dakikaların kendini saat sanmalarını canı gönülden istiyorum. 


Her neyse; gerçeklerden kaçış yoktur. Blogu bir yıllığına yalnız bırakıyorum ama blog olduğu gibi duracak sadece ben olmayacağım. En çokta Kore dizilerinden ayrılmak yakıyor canımı, onları sizinle paylaşamayacak olmak...Ben oldum olası veda etmeyi bilmem, gidiyorum siz anlayın boğazımda düğümlenen kelimelerimi. 




20 yorum:

  1. benim de bu konularda pek iyi bir konuşmacı olduğum söylenemez lâkin şöyle bir gerçek var ki, yazdıklarını okumayı gerçekten özleyeceğim bonghwang. duyunca açıkçası üzüldüm ama öte yandan insanın kendini bilmesi her şeyden güzel. ona göre hazırlanması ve yarını planlaması. dilerim ki senin için hayırlısı olur, emeklerinin karşılığını fazlası ile bulur dahası idealine ulaşırsın. sınavında şimdiden başarılar dilerim. seneye, güzel haberlerinle görüşmek dileğiyle. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin güzel yorumlarını özleyecegim... o kadar özenli ve içten yazıyorsun ki okurken duygulanmamak elde değil arkadaşıma okudum yorumunu defalarca çok iyi yazdığını söyledi. Blogunu hiç bırakma, bakarsın gelecekte daha iyi yerlere gelirsin. Benimde dileğim; hayatta her zaman daha iyileri seni bulsun ^^

      Sil
  2. Üzüldüm ama doğru bir karar almışsın.Hakkında hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yağmur tozu. Yorumlarınla her daim destek olduğun için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Sınava gireceksen hemen benm blogumda ki son yazıma bakmanı tavsiye ederim. Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye gireceğim, hemen gidip bakıyorum ^^ Böyle şeyleri kaçırmam.

      Sil
    2. faydasını göreceğinden eminim

      Sil
  4. 12. sınıf psikolojisini çok iyi bilirim, 11'de ben o havaya girememiştim gerçi ama keşke girseymişim :)) Sana seneye için başarılar diliyorum umarım hedefini kazanırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta yaşanması gereken anlar vardır bunlardan biri olduğunu düşünüyorum bu sınav psikolojisi ama yasamamanda bir yandan çok iyi bir şey hayatta fazla strese gerek yok

      Sil
  5. Yaaa gidiyor musun cidden, çok üzüldüm. Yaşıtız, aynı durumdayım ben de, ama ben senin gibi cesaretli olup gidemeyeceğim gibi.. Sana çok kolay gelsin!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaretli ol ve bence şimdiden başla. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Gidişin üzücü ama yapacak pek de bir şey yok gibi seni özleyeceğim doğrusu hoşçakal :3

    YanıtlaSil
  8. Bloğunu sonralardan keşfettiğim için benim için :(
    Oldu
    Daha bir çok güzel yazını okumak isteriyorum umarım çabalarının karşılığını fazlasıyla alırsın :)

    YanıtlaSil
  9. Yaa gitme diyeceğim o da olmayacak veda yazını bile geç gördüm. Açıkçası ara vermek ne kadar doğru ne kadar yanlış onu da bilmiyorum. Çünkü blog yazmak çok farklı bir şey. Doğrusu benimde düzenli bir yazıcı olduğum söylenemez çünkü YGS ve LYS bittikten sonra önünde ki engeller giderek artarak devam ediyor. Üniversiteyi bitiriyorsun yine dertlerin bitmiyor. Maalesef hayatın gerçekleri ne diyeyim. İnşallah seneye bu vakitler (daha lys var ama olsun) iyi haberlerle gelirsin. Umarım bende buralarda olurum :D Başarılar..

    YanıtlaSil
  10. Aslında blogu bırakmadanda çalışabirlirsin. Arada bir yazı yazarsın diyeceğim ama genelde kişisel bir şeyler yazmadığın için benim dediğim durum gerçekleşmez galiba.
    Yinede ben kore dizilerimi bırakmamış. Ders çalışmam bittik sonra günde iki bölüm isteyerek devam ettirmiştim. Şuan üniversite okuyorum. Zor bir bölümde hemde:)
    Alışkanlıklarını bence sadece aza indirge bırakma. Hayat sadece sınavdan ibaret değil. Bu dediğimi üniversiteye gidersen inşallah o zaman daha iyi anlarsın:)

    YanıtlaSil
  11. Uzun zamandır ben de Blogger'da değilim geri dönünce bu yazıyı görmek üzücü oldu. :( Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sana başarılar dilerim. Kararında haklısın😊.

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...