2 Şubat 2016 Salı

Yayınevleri [Mim]


Tatil günlerimin süresi geri sayıma başlamışken kendimi çin seddi kadar uzun gelecek bir döneme hazırlamaya çalışıyorum, ruhsal olarak çökmüş durumdayım. Beni neşelendiren şu tatlı mimler...
Beni mimleyen River'a sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum. Bir blog arkadaşım daha aynı mim ile mimlemişti ama kim olduğunu unuttum. Ondan çok özür dileyerek, teşekkürlerimi kabul etmesini diliyorum. 


En sevdiğiniz yayınevi hangisi?


Aslında kesin olarak bunu seviyorum dediğim bir yayınevi yok. Yayınevinden çok kitap başlığına ve kitap içeriğine dikkat eden biriyim. Bilim kurgu- fantastik tarzda sevdiğim için Dex ve Pegasus Yayınevlerinin kitaplarını daha çok satın alıyorum.

Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.

Bu yayınevlerinden birçok kitap okudum. En sevdiğim kitaplardan biridir Aynı Yıldızın Altında. Dünya'yı kasıp kavuran, aylarca adından söz ettiren, filmiyle insanların aklından çıkmayacak şekilde yer edinen bir kitap. Bu kitabın bende ayrı bir yeri var. Cümleleri çok mu etkileyici? Konusu eşsiz ve ince bir zeka ile mi yazılmış? Karakter olağanüstü mü? Hayır. Beni etkileyen "Gerçekler" Şu dünya da yedi milyar insanız ve o gerçekler sizi de bir gün bulabilir.

Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

"Göz rengine göre dünyayı farklı görüp görmediğimizi merak ederdim. Acaba o zaman dünya da seni farklı görüyor muydu?"

"Bazen çok ama çok hareketsiz kalırsam, hiç kıpırdamazsam işlerin değişeceğini düşünüyordum. Kendimi dondurursam acıyı da dondururum sanıyordum. Zaman durursa hiçbir şey ters gidemezdi."

Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı? Varsa adı ne?

Okuduğum başka bir kitabı yok.

Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissedersiniz?

Bir kitap yazmış olmanın verdiği mutluluk bir yana verilen emeğin heba olması üzücü bir durum. Üzülürdüm ama yayınevinden bir kitap çıkarmışım daha ne isteyebilirim ki!

Bu yayınevinden almak istediğiniz iki kitap hangisi?

Gayle Forman-Sadece Bir Gün/Sadece Bir Yıl
Sarah J. Maas-Karanlık Taç
İki Hayat Arasında - Jessica Shirvington
Yabancı - Melissa Landers
Usta Serisi 1: Zehir Ustası - Maria V. Snyder

Okuduysan kendini mimlendin say!!!





5 yorum:

  1. Tarzlarımız aynı bende fantastik-bilim kurgu romanlarını çok severim.Hatta "Revenants serisini şiddetle öneririm(Benim İçin Öl Serisi)" Aynı Yıldızın Altında yı okumak istiyorum ama dram yüklü kitapları okuyamıyorum(ağır duygusalım) ^.^
    Mimi üstüme alınıyorum ve hemen yapmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seriyi duymuştum mutlaka okuyacağım ^^ Aynı Yıldızın Altında dram yüklü bir roman olmasına rağmen kitabın amacı küçük mutluluklarla sonsuza dek mutlu olabileceğini gösteriyor. Okursan eğer iyiki okumusum diyeceksin ^^

      Sil
  2. Mimlendin ^^ ''http://hayalkumbaramm.blogspot.com.tr/2016/02/mim-5-eglence-zevkleri.html''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım.

      Sil
  3. sevgili deepte beni yayınevleri ile ilgili mimlemişti ben de en kısa zamnda mim hazırlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...