25 Ocak 2016 Pazartesi

Şeker Dolusu Bloglar [Mim]


Çin Seddi kadar uzun gelen bir dönemi geride bırakarak yarıyıl tatilinin keyfini çıkarıyorum. Beni mimleyen Kalem Kuklası'na teşekkürlerimi iletiyorum. Şu sıralarda büyük bir çoğunluğun yaptığı bir mim bu. Bloglar hakkındaki görüşlerimizi açıklamamız ve yeni bloglar keşfetmek açısından yararlı bir mim. Mimi yazmaya başlamadan önce blogları uzun bir süre dolaştım. O kadar gözümden kaçan yayın var ki oturup bir gün boyunca hepsine yorum yapmak istiyorum. En önemlisi blogları gezerken şöyle düşündüm; hepside kendi dünyasını anlatıyor, herkesin dünyası şeker dolu. 



River: Uzun uzun yorumları ile tanıdığım, blog açtıktan sonra blogundan çıkamadığım arkadaşım. Anime listem River'ın izledikleri ile kaynıyor. Yakın bir zamanda onlara da başlayacağım. Mürekkep İzleri şeker dolusu bloglardan.
Kalem Fili:  Minevra'nın blog dünyası çok geniş, ne arıyorsanız orada bulabilirsiniz. Yeni bir kitap alacağım zaman incelediğim kitap blogları arasında. Kitap konusunda tarzlarımız biraz farklı olsa da bazen ilgimi çeken kitaplar olabiliyor. Baştan aşağı blogu çok güzel desem, böyle kitap kokusu- şeker dolusu...
Merve'nin Bloğu: Ne zaman bloga yeni bir yazı yazmak için girsem gelen yorumların arasında Merve'de bulunuyor. Blog konusunda Merve güncel ve iyi bloglardan. Blog tasarımlarını çok beğeniyorum. Özellikle adresi "bulutblog" çok akılda kalıcı ve güzel. Sevgili Merve'yi kendime çok yakın hissediyorum çünkü ortak bir yönümüz var ama bunu açıklayamayacağım.

Dreamella:  Blogta ilk dikkatimi çeken kıyıda köşede bulunan tatlı mı tatlı iskeletler... Bloga çok gizemli ve hoş bir görüntü katıyor. Fırsat buldukça blogumdan yorumlarını eksik etmeyen sevgili dreamellaya çok teşekkür ederim. Yazılarını her daim takip ediyorum ve özgün fikirlerini okumayı çok seviyorum. 

le yan: Gece'nin Düşleri blogu birisinin günlüğünü bulmuşum gibi hissettiriyor. İnsanların kişisel düşüncelerinin yazılı olduğu satırlarda gezmeyi seviyorum. Farklı düşüncüler, farklı hayatlar... Benim gibi meraklı bir insansanız le yan'ın dünyasına hoşgeldiniz derim. 



14 yorum:

  1. Güzel düşüncelerin için sağol.
    Bende senin blogda zevkle vakit geçiriyorum. Hiç sıkılmıyorum.
    Yazılarını merakla okuyorum:)
    Öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları bir kavanoza koyup saklayasim var :D

      Sil
    2. Saklarsan herkes birbirini bulamaz. Böylesi en güzeli:)

      Sil
    3. Doğru diyorsun hepsi görülmeye bilinmeye değer bloglar yazarlarıda taninmaya deger ^^

      Sil
  2. Çünkü her yazını severek okuyorum haliyle yorumda kendiliğinden geliyor ^^ Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim ♥ Çok merak ettim ama şimdi ben ortak yönümüzü ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunla beni ne mutlu ettin teşekkür ederim :) ortak bir yön dedim ama benzer bir şey sadece burada söylemek istemediğim bir şey kusura bakma ^^

      Sil
  3. Bonghwang dönüşünde Dünya harikası kıvamında olmuş ki!
    Blog tasarımın uğurlu gelsin ;)
    Takipte olduğum bloggerlar hepsi, kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep tasarım değişikliği yapıyorum hep incik cincik ediyorum bir şeyleri ama çok büyük çapta değişiklik değil sadece arkaplanlar falan :D yorumların için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. header dikkatimi çekti benim :)

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsın öyle. Benim de sevdiğim bloglar zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok anlatmak isterdim ama mimi zaten geciktirmiştim. Bloglar hakkında uzun uzun yazmak isterdim ama böyle de beğendiysen çok mutlu oldum ^^

      Sil
  5. içten düşüncelerin için çok ama çok teşekkür ederim boungwang,
    inan yüzümde koca bir gülümsemeyle okudum. bugün ayrı bir mutluluk var üzerimde.
    sen nasıl beni ve burada yazılarını okuyan arkadaşları satırlarınla mutlu ediyorsun.
    dilerim an senin için de güzel geçer ve geçmeye de devam eder. :)
    gönlünden geçenlere kalemine sağlık. vede şayet bir animeye başlayacak olursan yada izlediğin olursa haberdar et.
    düşüncelerini merak ederim zira. :) vede uzun yazıyorsam eğer bil ki, senin yazdıklarını bir kelime ile geçiştirmek istemiyorum, dahası isteyemiyorum. o kadar güzel anlatıyorsun ki okurken sanki muhabbet ediyormuş hissi veriyorsun. ayrıca; yeni blog tasarımın hayırlı olsun, çok zarif olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Buralarda neler varmış diye girdim ve kendimi gördüm dımdımdımmm :D
    Çok mutlu oldum ama ben ya, teşekkür ederim. Okuduğun kitap tarzı ne ki ama yaa? :D
    Böyle Asya'ya yolculuğa çıkaran blogları seviyorum. Senin blogun da bunlardan biri.
    Bir gözüm her zaman buralarda! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok fantastik tarzı kitaplar okuyorum. Bazen dünya klasikleri... hiç Türk yazarın romanını okumam. Sizi en iyi şekilde Asya yolculuğuna çıkarabiliyorsam çok sevinirim.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...