4 Ocak 2016 Pazartesi

Saklı Sırlar / The Silenced


Yönetmen Adı: Hae-young Lee

Oyuncular: Park Bo-yeong, Uhm Ji-won,
 Park So-Dam, Ko Won-Hee, Gong Ye-ji
Yapım Yılı: 2015
Ülkesi: Güney Kore
Senaryo: Hae-young Lee
Tür:Gerilim Filmleri,
 Korku Filmleri, Gizem Filmleri
Süre:99dk



31 Aralık'ta başlayıp 1 Ocak sabahı bitirebildiğim bir filmdi. Aksiliklere rağmen izleyebildiğim için mutluyum.
 'Neden bu kadar uzun sürdü?' derseniz, korku filmlerine alışık değilim. Önce durumu sindirmem gerekti. Korku severler için çok korkunç değil, benim gibi korkuyorsanız ister istemez sinirleriniz geriliyor. 
'Madem korku filmlerinden korkuyorsun, neden izledin?' derseniz de afişi çok fazla dikkatimi çekti ve korku-gerilim alanında iyi bir puan almış. 
Buradan çıkacak sonuç "dibini göremediğin uçuruma atlarsan ne olur?" sorusunun cevabı:
yatak altlarından, karanlık merdiven altlarından ve bodrum katlarından uzak duruyorsunuz. Birde göllerden...


                                                                                                               Filmin Konusu: 

Hikaye 1938 yılında geçmektedir. Shizuka kötü bir hastalığın pençesindedir. Shizuka'nın ailesi Tokyo'ya gidecektir ve genç kızı yatılı bir okula bırakırlar. Ancak bu okul diğer okullardan çok farklı bir yatılı okuldur. Sıradan insanların bu okuldan haberleri bile yoktur. Genç kız günler geçtikçe burada bir tuhaflık olduğunu fark eder. Yatılı okul arkadaşlarından birisi esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolunca onu aramaya başlar. İlerledikçe saklı sırlar birer birer açığa çıkar...


Filmi, kalite ve diğer korku filmlerinden ayıran birçok sahne vardı. Genel olarak korku filmlerinde fazlasıyla korkunun üstünde durulur, bu filmde korkudan çok aradaki arkadaşlık bağları üzerinde durulmuştu. Bu durum bende daha fazla izleme isteği uyandırdı. Duygu yönünden sizi sarsacak bir film. 

İyi Seyirler...



7 yorum:

  1. Sen böyle anlatınca benimde dikkatimi çekti güzel bir filme benziyor en iyisi ben bu bir ara izleyeyim.
    Kore ve japonlar korku filmleri o kadar korkunç değildir o yüzden başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın fazla korkutucu olmuyor ama ben yine de korktum. Amacım bir dizinin ya da bir filmi anlatırken olabildiği kadar okuyucuyu bağlayarak anlatmak. Düz anlatımları sevmiyorum. Yorum icin tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Listeme ekledim burayı okuyunca izleyesim gelmedi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah buna çok sevindim. İzlerken ışıkları kapalı tutma ^^ Iyi seyirler.

      Sil
    2. Ah buna çok sevindim. İzlerken ışıkları kapalı tutma ^^ Iyi seyirler.

      Sil
  3. Afişi benimde dikkatimi çekti ama korku filmlerinden gerçekten korkuyorum. Yine de bir bakayım. Korka korka nereye kadar değil mi ama ^^

    YanıtlaSil
  4. burda görünce merak edip izlemek istedim ama izleyemiyeceğim hep türkçe dublaj. ben dublaja dayanamıyorum. orjinalden yanayım.

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...