24 Ocak 2016 Pazar

One More Happy Ending


Şu sıralar ne güzel diziler yapılıyor. Komedinin dibine vurduğu bir dizi ile karşınızdayım. One More Happy Ending dizisi; evlenenlerin, tekrar evlenmek isteyenlerin ve boşananların hikayelerini anlatmaktadır. Klasikleşmiş, sıradan bir konuya sahip gibi duruyor olabilir. Diziye başlama konusunda  başta tereddüt ettim. Evlilik ve boşanma arasında süren bir süreç olacağını dönüp dolaşıp aynı noktaya geleceklerini sanıyordum. Dizinin ilk bölümünü izler izlemez soluğu burada aldım. Zira yazacaklarım bu anların etkisiyle yazılmış olacak.  



Başrolde Fated To Love You dizisinden tanıdığımız, kendisini çok sevdiğim Jang Nara yer alıyor. Dizinin kadrosunda yer alan başka bir isim ise Yoo In Na, dizi de nasıl bir karaktere büründüğünü gördüğünüzde çok şaşıracaksınız. Oyunculuklarını çok beğendiğim iki oyuncuda kadrodayken izlemeden olmazdı. Dizi de komik bir durum fark ettim ki bunu sizde fark edeceksiniz. 

Jang Na Ra, You Da In, Yo In Na, Seo In Young yıllar önce "Angels" adında bir k-pop grubunun üyesiydiler. Bazı sorunlar yaşandı ve grup dağıldı. Grup dağıldıktan sonra arkadaşlıklarını yıllar boyunca devam ettirdiler Şimdiler de oyuncuların hayatlarına bakalım;

Jung Kyoung-Ho dizide, bir dedikodu muhabiri olan Song Soo-Hyuk karakterini canlandırmaktadır. Onun 11 yaşında bir oğlu vardır ve eşinden boşanmıştır.
Onun karakteri, yirmili yaşlarındaymış gibi iyi bir görünüme sahiptir ve kariyerinde başarılı birisidir. Çünkü o, görünüşü ve gülümsemesiyle görüştüğü kişilerin kalplerini eriterek onların en gizli sırlarını itiraf etmelerini sağlamaktadır.


Jang Na-Ra dizide, yeniden evlenmek isteyenlere danışmalık hizmeti veren bir iş sektöründe temsilci olarak görev alan Han Mi-Mo karakterini canlandırmaktadır. O, ikinci kez evlenmeyi umut eden müşterilerine dürüst bir şekilde tavsiyeler vermektedir. Onun karakteri, güzel bir görünüme sahiptir ve gençken "Angels'' adlı bir idol grubunun üyesiydi. O, eşinden boşanmıştır.


Kwon Yool dizide, bir doktor olan Goo Hae-Joon karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, Song Soo-Hyuk'un (Jung Kyoung-Ho) arkadaşıdır ve bekârdır.

 Yoo In-Na dizide, bir ilkokulda öğretmenlik yapan Go Dong-Mi karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, bekârdır ve kendisini yalnız hissetmektedir. O, gençken "Angels''adlı bir idol grubunun üyesiydi.

You Da-In dizide, Han Mi-Mo (Jang Na-Ra) ile aynı şirkette yeniden evlenmek isteyenlere danışmalık yapan Baek Da-Jung karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, zengin bir adam evlenmiştir. Ancak o da eşinden boşanmıştır. O, gençken "Angels''adlı bir idol grubunun üyesiydi.


Seo In-Young dizide, internet üzerinden alışveriş yapılan bir mağaza için temsilcilik yapan Hong Ae-Ran karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, gençken "Angels'' adlı bir idol grubunun üyesiydi.



















10 yorum:

  1. sahneleri görünce kahkaha attım bonghwang. o ne içten bir istektir öyle. :D
    ama ben bu diziyi kaçırmam ki, tabii şu an izlediğim bir dizi var ki, bölümlerinin süresi on dakikalık olduğundan büyük ihtimal bugün bitiririm. ^^ gerçi ondan sonra moorim school'a başlayacaktım. hem senin blogda görmüştüm, epey bir merak etmiştim konusunu, hem de birkaç blogda daha görüp çevremdekilerde tavsiye edince daha fazla beleyemeyeceğim sanırım da; ah şu dizi de nasıl aklımda yer edindirdi anlatamam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerin hepsi çok güzel ki hangisine başlasak bilemiyoruz. Moorim school hakkında bir durum var aslında şirketler arası anlasmazlik yüzünden diziyi ya durdurma kararı alacaklar ya da devam ettirecekler bildiğim kadarıyla bu hafta yeni bölüm gelmeyebilir eğer gelmesse diziye hemen başla derim :) Gülmekten yüzündeki her bir kas ağrıyabilir ^^

      Sil
  2. Sondaki kızın yaptığı duaya bende bir amin dedim. Yaşım daha küçük ama olsun. Anca olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz bir amin demişizdir. Çokta bir şey istemiyor ama maşallah :D

      Sil
  3. Bu diziyi bende pek sevdim :) İki bölümünü de izledim. Bakalım ileri ki bölümlerde neler olacak. Yalnız o pek övülen doktora kanım kaynamadı ya çok abarttılar bence çok yakışıklı falan diye o kadar da harika değil bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum aynı düşünüyoruz. Taman yüzü çok sevimli ama o kadar abartilacak bir yanı yoktu. Belki de onu komedi olsun diye öyle yapmışlardır. İki bölümde çok iyidi bakalım gelecek bölümlerde neler olacak? :)

      Sil
  4. Komik bir diziye benziyor bence.Blogun tasarımı çok güzel olmuş bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Sık sık değiştiriyorum hiç beğenmiyorum ya da sıkılıyorum. Yorumun için de Teşekkürler...

      Sil
  5. Ahahahah tipler çok tatlı ya! Ne güzel bir paylaşım olmuş.
    Atlayıp zıplayıp okudum ama izlerim diye :D Yoo In Na sevdiğim bir oyuncu zaten.
    Dur bakalım neler çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler olacak bilmiyorum ama dizi tutar diye düşünüyorum ama su siralar cheese in trap moorim school gibi başarılı diziler varken izlenme oranı biraz düşük gelebilir.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...