31 Ocak 2016 Pazar

Jang Jae-in Sevilen Dizilerin Başarılı OST'ları


Remember dizisinin bir OST'unu dinledim bugün. Seslendiren kişinin sesi o kadar tanıdık geliyordu ki biraz araştırdıktan sonra aynı kişinin başarılı birçok Kore dizisinin OST'larını seslendirdiğini öğrendim. 
6 Haziran 1991 yılında doğan Jang Jae in mükkemmel bir sese ve iyi bir yeteneğe sahip bir öğrenciydi. 15 yaşında şarkı yazmaya başladı ama müzik kariyeri için liseyi terk etmek zorunda kaldı. Orjinal ismi So-min'dir ama daha sonradan adı değiştirildi. 16 yaşındayken Seul'a taşındı. Howon Üniversitesi'ne girdikten sonra canlı kulüplerde düzenli olarak şarkı söyledi. Birçok başarılı albüm çıkardı. Jang Jae in diziler için seslendirdiği başarılı OST'ları ile tanınır. İşte onlardan bazıları;

Secret Paradise (Scholar Who Walks The Night)


How Come You Don't Know ( Remember)

Auditory Hallucination (Kill Me Heal Me)

Fantasy (Arang and The Magistrate)

Please (Athena)

On Days For You (Incarnation of Money)








5 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel :))) 3. zaten favorim ^^ 2.'yide bir ayrı sevdim :3

    YanıtlaSil
  2. 3. en sevdiğimm <3333 1 ve 2.'yi de çok sevdim.:))

    YanıtlaSil
  3. Vay be kendi gibi sesi de güzelmiş :D E nasılsın sevgili Bonghwang? Fark ettin mi bilmem ama bayağıdır ortalıkta yoktum. Çoook önce pasladığın mim hala aklımda, yakın bir zamanda okursun inşallah :D

    YanıtlaSil
  4. Nerdeyse unutacaktım bak Splash splash love*ı izledim bitti. Çokça sevdim, sen olmasaydın fark edemezdim böyle güzel bir diziyi, keşke biraz daha uzun olsaydı. Tekrardan ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  5. Sesi çok güzel ve gerçekten güzel OSTlar :) Kill Me, Heal Me OSTundan aldığı ödülle başarısını kanıtladı zaten :)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...