28 Ocak 2016 Perşembe

Gitmek İstediğiniz Hayali Dünya? [Mim]


Sevdiğim ve sık sık takip ettiğim bir siteye bakarken bunun gibi bir başlık gördüm. Böyle başlıklar her zaman dikkatimi çekmiştir. Girip baktım ve içeriği çok beğendim. Aklımın bir köşesinde "bir mim bul" fikri yatıyordu. Bende böyle bir başlık altında bir mim başlatma kararı aldım. Blogumu takip eden, etmeyen herkesin katılmasını ve birbirini mimlemelerini istiyorum. 


  • Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı? Varsa neresi olsun isterdiniz?
İstediğinizi seçebilir ya da bildiğiniz başka bir hayali dünya varsa onu yazabilirsiniz.

Edit: Hogwarts

Yüzüklerin Efendisi
Narnia
Hogwarts
Alice Harikalar Diyarı
Oz Büyücüsü
Varolmayan Ülke Peter Pan

  • Sevdiğiniz bir filmde/dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilirsiniz?
Narnia Günlükleri filminde cesur ve güçlü bir karakter olarak sonsuza kadar orada yaşamak isterdim. Her gün farklı bir maceraya atılmak tüm diyarları tek tek gezdikten sonra, aslanın ülkesinde yoluma devam etmek isterdim.
You Can From The Stars dizisinde Chun Song Yi karakteri olmak isterdim.

  • Sevdiğiniz bir romanda/masalda hangi karakter olmak isterdiniz?
Bunu hep düşünmüşümdür bir masal karakteri olsaydım hangisi olmak isterdim. Uyuyan güzel gibi 100 yıl uyumak ve sonunda aşkı bulmak, Külkedisi gibi köle olarak çalıştırılıp sonra prenses olmak, Rapunzel gibi yıllarca bir kuleye hapsedilmek ve gerçek aşkı saçlarına tırmanırken bulmak, Güzel ve Çirkin'de ki gibi başta sıkıntı çekip sonunda yakışıklı çocuğu görünce aşkı bulduğunu sanmak, Küçük Denizkızı gibi sonunda köpüğe dönüşüp ölmek, Pamuk Prenses'teki gibi zehirli bir elma yeyip ölümün eşiğinden dönmek... Bunlardan hiçbirisi olmak istemezdim, ben sadece Küçük Prens kitabındaki gibi dünyadan çok uzakta bir yerde yalnızca benim olduğum küçük bir gezegenim olsun isterdim. Kendi istediğim gibi yaşamak...

  • Gerçek hayatta başka birisi olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak, nerede doğmak isterdiniz?
Dünya'ya bir kez daha gelme şansım olsa Güney Kore'de normal sevgi dolu bir ailenin (kendi ailem) bir kızı olarak doğmak isterdim. Aslında yine ben olmak isterdim ama Güney Kore'de doğup, büyüyüp yaşamak isterdim.

Bu mimi:
le yan'a
KoRe FeNoMeNi'ne
Kalem Fili'ne
River'a
Merve Canbaz'a 
paslıyorum.

Umarım yaparken herkes eğlenir...



5 yorum:

  1. Ay ben de Cheon Song Yi olmak istiyorum. Bu arada çok keyifli bir mim olmuş. Ben de kesinlikle yazacağım :))

    YanıtlaSil
  2. yaaa bayıldım bu mime! ^^
    o kadar güzel ve sevimli ki, insanı bir hayal dünyasına götürüyor.
    tam da kitaplar üzerine bir mim yapmışken senin bu mimne rastlamak dahası adımı orada da görmek çok sevindirdi Bonghwang. en kısa zamanda kesinlikle yapacağım. :))
    yanıtlarını okuduğumda yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. dilerim bir gün Kore'ye gidebilirsin Bonghwang. wonderland, neverland, hogwarts ve orta dünya benim de gitmek için can attığım yerler. giflerde öylesine güzel ki.

    YanıtlaSil
  3. Ya çok tatlı bir mim olmuş!!! :)
    Güney Kore! Hajaaaa!! :D
    Hogwarts'a katılıyorum ama Harikalar Diyarı bana biraz ürkütücü gelir :D
    En kısa zamanda yapacağım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana bir bırakıyorum o zamaann ^^
      http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2016/01/mim-yaynevleri.html

      Sil
  4. Çok güzel bir mim ^^ O zaman bir an önce bende yapmalıyım :3 Ellerine sağlık ^^ Şimdiden hayali dünyalara gittim :)))

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...