2 Ocak 2016 Cumartesi

2015'ten Son Kalanlar: En İyi Dizi OST'leri


2015 yılında Güney Kore birçok yapımla dikkat çekti. Farklı senaryolar ve harika oyuncularla dizi sektöründe kocaman bir boyut kazandı. İşlenen konuları, oyuncuları bir kenara bırakırsak dikkat çeken başka bir nokta daha OST'lardı. Dizi için seslendirilmiş OST'lar birçok yönden diziyi yaşatıyordu. Kaliteli seslerle hazırlanmış her şarkı kulakların pasını silmeye yetiyor. 2015'i geride bırakırken bunları geride bırakıp yoluma devam edemezdim. En çok beğendiklerimden bir liste:


She Was Pretty- You Don't Know Me (Soyou and Brother Su)


Oh My Venus-Darling U



Pinocchion- Passionate to me


Answer Me 1988 - A Little Girl


Producer- Heart (IU)


Angry Mom- Crying Crying Crying (Ali)


Kill Me Heal Me- Auditory Hallucination


Yong Pal- Will Probably Come


Love You Again- Yook Sung Jae


Six Flying Dragons- XIA Junsu


Blood- Only Love One Person


Petal-Jo Eun Ae


Bubblegum- Because I


The Merchant: Gaekju


Remember


School 2015- Reset ( Tiger JK)










4 yorum:

  1. izlemem gereken ne çok dizi var yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki dizilerin hepsi gerçekten çok iyi. Mutlaka izlemeye hemen başla yorum icin tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Henüz izlemediğim dizilerinkini dinlemedim dizinin akışına göre bir anda duymak daha da çok hoşuma gidiyor ^^ ama izlediklerim de aynı OST'ları beğenmişiz :)) Şimdi dinleyince bile diziyi izlerken ki duygularımı hissettim :)) Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
  3. Aslinda bende öyle seviyorum ama burada izlemediğim birkaç dizi var onların OsTlarini duymuştum ve cok beğenmistim bu yüzden listeye aldım böylece onları izlemem için gözümun önünde olacaklar. Yorumun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...