26 Aralık 2015 Cumartesi

Splash Splash Love / Mini Drama


2015 yılını geride bırakmamıza sayılı günler kala, bize bu yılı en güzel şekilde hatırlatacak minnacık 2 bölümden oluşan bir kore dizisi ile karşınızdayım.

Konusu; Danbi (Kim Seul Gi) derslerden ümidini kesmiş bir liseli kızdır. Matematiği anlamamaktadır bu yüzden uğraşmaz. Danbi tamda üniversiteye giriş sınavının olduğu gün yağmur yağmaktadır, sınava girmez ve parka gider bir su birikintisi sayesinde zamanda yolculuk ederek büyük bir kuraklıkla karşı karşıya olan Joseon Hanedanlığı dönemime gidecektir ve kral (Doojoon) ile karşılaşacaktır.


Bana göre dizi komedi dalında en iyi yeri aldı. Öncelikle şunu belirtmeliyim; dizi klişelerle dolu. Rooftop Prince ve Queen In Hyun Man dizileri ile birebir aynı işlenişe sahip ama o dizilerden Splash Splash Love dizisini ayıran iki özellik var; birincisi kısa oluşu, ikincisi ise tarihi olduğu gibi değil olmasını istediğim gibi anlatmış. Oysa nerede görülmüş kralın... üzgünüm yazamıyorum, çünkü spoiye girer. Dizi biraz daha uzun olsa daha iyi olurdu böyle yarım kalmış gibi hissediyorum. Çünkü daha da izlemek isterdim. Her şekilde dizi çok eğlenceliydi.




14 yorum:

  1. Hmmm bunu da listeme ekleyeyim o zaman :))) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler :) Dizi kısacık, hemencecik izle :)

      Sil
  2. Kore dizisi izlemeyeli baya oldu belki mini drama geri dönüş için iyi olabilir :) (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi bir başlangıç olur tam tadında komik bir dizi ama uzun soluklu bir dizi arıyorsanız iyi bir başlangıç olacak iki dizi önerim var She was pretty ve Oh my Venüs! Bunlarla başlaman çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Neden uzak kalmışım diye kendine kızma ama ^^

      Sil
  3. Ay çok merak ettiim, tatilde ilk işim izlemek olucak ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı tatilin de mi? En kisa surede izle ^^

      Sil
  4. sınavların arasına sıkıştırırım ben bunu :D Ha bu arada mimi unuttuğumu sanma, unutmadım, en yakın zamanda yazmaya çalışacağım :D

    YanıtlaSil
  5. Haha ben görmedin sanmıştım. Sınavlara da çalışma isteği getireceğine eminim bende öyle oldu.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Konusu ilgimi çekti listeme ekliyim en iyisi yine güzel bir yazı yazmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli ve izlemeye değer bir dizi ^^

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  8. Ben bu diziyi merak ediyordum ama mini dizi olduğunu bilmiyordum. İzlemem lazım oleyyyyyy:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney Kore de çok popüler olmuş bir mini drama hatta ikinci sezonu istenmiş. Biran önce izlemelisin :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...