6 Aralık 2015 Pazar

OH MY VENUS


Son zamanlarda net üzerinde en çok takip edilen bir dizi ile karşınızdayım. Bu takipçilerden birisi de tabi ki benim. Fotoğrafa baktıkça kim bu şebekleri izlemez ki diyebiliyorum ancak. Bir köşede kalplerin prensesi, bir zamanlar 'et seviyorum' diye ortalıkta dolaşan gumihomuz namı diğer Shin Min Ah, diğer köşede 'gojo' demeyi ondan öğrendiğim tüm karizmasıyla So Ji Sub ve onlardan bahsetmeden olmaz iki şebek Henry (Kim Ji Young) ve Sung Hoon (Jang Joon Sung). Dizinin neşe kaynağı iki yan karakter. 


Konusu:

Kim Young-Ho (So Ji-Sub) Hollywood yıldızları için kişisel antrenörlük yapmaktadır. Varlıklı bir aileden gelmiş olmasına rağmen çocukluk yıllarında büyük bir sakatlık geçirmiştir. Sabır ve inatla sorunların üstesinden gelindiğine inanmaktadır.

Kang Joo-Eun (Shin Min-Ah) gençlik yıllarında güzelliği ile nam salmıştır. Şimdiyse 33 yaşında bir avukattır. O zamandan beri epey kilo almıştır. Erkek arkadaşı tarafından terk edilmiştir. Doktorunun da sağlık sorunları olduğunu söylemesi üzerinde kilo vermek için Kim Young-Ho’yu tutar. Namı diğer John Kim...

Kang Joo-Eun’un fiziksel görünümünü değiştirmek için çalışırlarken birbirlerinin manevi yaralarını da iyileştirip aşık olacaklardır.


Muhteşem bir kadroya sahip romantik-komedi tarzındaki dizi oldukça sıradan bir konuya sahip olmasına rağmen, konu her ne olursa bu iki muhteşem oyuncunun uyumu göz dolduruyor. Klasik birçok sahne ile dolu hatta fazla sıradan bir konusu var. Dizide dikkatimi çeken diğer bir şey ise olayların baştan sona çok hızlı gelişmesi oldu. Ki bu durum diğer bölümlerde neler olacağını hatta kız zayıflarsa hangi konu üzerinde yoğunlaşacaklarını merak etmeme neden oluyor. Allah aşkına senaristler bu kadar tatlı bir diziyi kötü bir akışa sürüklemesinler. Kötü karakterler dizide yine mevcut. Ama ana karakterimiz güçlü ve hırslı bir kadın olması diziyi diğer dizilerde olduğu gibi saf iyi kız görüntüsünden uzaklaştırıyor. Bu dizide çok sevdiğim bir özellik oldu.  





  









10 yorum:

  1. Ben de çok duydum ismini -duymamak mümkün mü- elimde bu kadar bitirilmesi gereken dizi olmasa hiç düşünmez başlardım diziye. Malum Shin Min Ah ve So Ji Sub var işin içinde :D

    YanıtlaSil
  2. Bence bitirilmesi gereken dizileri bir kenara bırakıp hemen buna baslamalisin emin ol pişman olmazsınız yorum icin tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama..ama..
      Cidden çok merak ediyorum ama kendimi dizginlemem lazım. İzlemeye başlayınca -unutmaz isem- haber ederim sana :D

      Sil
  3. ayy bunu kore'de görmüştüm ilk. listeme almıştım.
    sende de görünce tez vakitte başlamam gerektiği izlenimi edindim.
    o kadar güzel anlatmışsın ki. giflere de bayıldım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen başla çok eğlenceli!! Bloguma gelip yorum yapman beni çok mutlu etti ^^

      Sil
    2. Hemen hemen başla çok eğlenceli!! Bloguma gelip yorum yapman beni çok mutlu etti ^^

      Sil
    3. ne demek ki, bence çok hoş bir blogun var. tasarımı ve yazdıklarınla.
      insanın içini açıyor. ^^ o kenarda ki ayıcığa bittim.
      galiba rastladığım en sevimli ve gözüme hoş gelen blog tarasımlarından birisi de senin ki bonghwang. son olarak, seni de mimledim. istersen bakarsın, onu da haberdar edeyim dedim. um... daha fazla buralara katletmeyen ufaktan gideyim. lakin dediklerimde son derece samimiyim bilmeni isterim. :)

      Sil
  4. İnternette repliklerini, küçük kesitlerini falan çok görüyorum ama izlemeyi hiç düşünmemiştim, bu yazıdan sonra izleyeceklerim arasında yerini aldı bile :))))))

    YanıtlaSil
  5. Shin Min ah yi çok seviyorum dizisini büyük hir zevkle izliyorum ikisi de gerçekten iyi bir oyuncu ikilinin kimyasi harika gifler çok sevimli cok begendim ;)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...