8 Kasım 2015 Pazar

The Beauty İnside ~ Film Esintisi


Başlıkta film esintisi falan yazdığına bakmayın. Adeta bir kasırga bu filmi savurdu önüme. Nasıl bir filmdir, nasıl bir kadrodur hala anlayabilmiş değilim. Film tek kelime ile; Mükemmel...

Film, şüphesiz bu yılın en ilginç konulu ve anlamlı ayrıca bol oyuculu Kore filmi olarak tarihe geçebilir. Yönetmenliğini Baek Jong Yeol'ın  yaptığı filmin başrollerini Han Hyo Joo , Do Jı Han, Lee Jin Wook gibi ünlü oyuncular yer alıyor. Romantik-fantastik türünde olan film 20 oyuncunun aynı kişiyi oynaması ile oldukça dikkat çekici.



Konusu; Woo Jin, bir mobilya tasarımcısıdır. Her sabah uyandığında farklı farklı kişilere dönüşmektedir. Farklı yüzlere uyanmaktadır. Bir gün başka bir adam olarak, bazen kadın... Bu adam Yi-Soo adında bir kadına aşık olur. Bundan sonra yaşadığı kişilik değişimlerinden kurtulmaya çalışarak kendi bedenine dönmeye çalışması anlatılmaktadır.


Her gün farklı bir yüze bakmak, tanıdığını sandığın kişiyi yüzlerce kişi arasında tanıyamamak... Elini her tuttuğunda anlayabilirsin, sıcacık ve güven vericidir. Gözlerini kapattığında onun o olduğunu hissedersin ama ona baktığında gülümsemekten başka elinden hiçbir şey gelmez. Bu durumda 'Aşk sorunları çözebilir. Yine de aşk her şeyi yok edebilir'

The Beauty İnside; her yeni güne bambaşka bir bedenle başlayan bir ruhun, sevdiği kadınla olabilmek adına verdiği müadeleyi anlatan ilginç bir film.


Film, belirli kalıpların dışına çıkarak farklı bir bakış açısı kullanmış. Bu bakış açısını sevdiğimi söylemeliyim. Film fazlasıyla anlamlıydı. Durağan ve yavaş bir filmdi ama asla sıkılmadım. İç güzelliğin öneminin vurgulanması ve bunu farklı bir yolla izleyiciye aktarmasını çok beğendim. Her ne kadar romantik-fantastik türünde olsa da yer yer güldüğüm çok sahne oldu. 

Oyuncu Kadrosu:








8 yorum:

  1. Ohaa oyunculara baakkk!!!! İlk bitirebileceğim kore dizisi olması çok muhtemel hadi inşallah :D Öneri için sağoll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı kore filmlerini bende bitiremiyorum çok nadir filmlerden bence bu çok özel böyle yardım edebildigim icin cok mutluyum :)) Ranao uzun zaman oldu senden yorum almayali :)

      Sil
  2. Ya ben bunu hep erteliyordum hazır tekrar karşıma çıkmışken telefonuma yükleyeyim de okulda izlerim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bu film ertelenir mi?? HEMEN IZLE :D Kocaman kocaman yazıyorum sana hemen izle ;) Yorum icin tesekkur ederim :)

      Sil
  3. En sevdigim kadın oyunculardan biri var.oleyyy hem sen sevmişsin izleyecegim listeme aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar geç cevap veriyorum. Gözümden kaçmış. Bu film, bu hikaye insanı derinlerde bir yerde bırakıyor. Kimiz? bunu anlamlandıran harika bir film mutlaka izle ^^

      Sil
  4. Bu kadin gerçekten harika bir oyuncu film o kadar anlamliydi ki başından sonuna kadar agladim yazın cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın iyi bir oyuncu... ve oynayan her bir karakter. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...