6 Kasım 2015 Cuma

Buralardan Bir 'Park Seo Joon' Geçerse... Mim


Eğer bir gün Park Seo Joon'u görecek olursam; önce bir kendimi çimdiklerim, hayal mi değil mi diye. Sonra bir ayılıp bayılırım orada diye. Ondan sonra koşar adımlarla saniye de dibinde biterim. Korkmasın diye bir kaç santim mesafe kala usul usul yaklaşırım. 


İçimde yüzlerce kez çığlık çığlığa 'Oppa' desem de hiç şeklimi bozmadan önce bir Merhaba derim. Çok büyük hayranı olduğumu, bütün dizilerini izlediğimden ve bütün seslendirdiği şarkılarını severek dinlediğimden bahsederim. 


O anlamadan üzerine atlar sıkıca sarılırım. Nefessiz bırakana kadar... Hiç utanmadan öper birde fotoğraf ve imza isterim. Kill Me Heal Me ve She Was Pretty dizisinde sergilediği harika oyunculuklardan dolayı onu tebrik ederim. Hayatıma kattığı anlam için ona canı gönülden teşekkür ederim. 


Bir hayranı olarak son kez bir istekte bulunurum. Benimle aynı gifte olduğu gibi basketbol oynamasını isterim. Çünkü bu sahneyi gördükten sonra büyük bir hayal içime öküz gibi oturmuştu. Böylece buralardan bir Park Seo Joon geçerse onu yakalayıp kaçırabilirim bile.


Çok sevgili komşum D.S.K beni Park Seo Joon ile mimlemiş. Tabi bu yazdıklarımın hepsi bir hayal. Onu gerçekten görürsem dilim tutulur, iki kelimeyi bir araya getiremem. Olur da bir gün görürsem bayılırım ama bir daha ayılamam. Bu yüzden hayal kurabildiğiniz kadar kurun. 


Bu mimi;
Zuri
Dreamella
Bulanık Beyin
kim je hee
-sevdiğiniz bir sanatçı ile bu mimi yapın-




18 yorum:

  1. Çok sağol canım en kısa zamanda yapmaya çalışacağım : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum arkadaşım :)

      Sil
  2. sevgili bonghwang nerelerdeydin bakayım sen ? Bir süredir sesin soluğun yoktu. Yeniden gördüğüme sevindim ve mim miimmm sevdigim bir sanatciyi gorursem... himm hangisini secsem:)) zor soru oldu bu. Ama super mim en kisa zamanda yyapacağım teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdeyim ben nerelerdeyim okulumdan dolayı eh birde sınav haftası başladı görüşmek yazı yazmak zor :) Elimden geldiğince sizin bloglarında takip etmeye çalışıyorum :) sevdiğin ünlüyü bilmediğim için bir kısıtlama yapmak istemedim istediğini seç merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. ok. en kısa zamanda yapacağım :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim :)
    En yakın zamanda yazıcam bu mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulanıkbeyin çok büyük beklenti içindeyim eğlenceli bir yazı olacagina hiç şüphem yok :))

      Sil
  4. Benim için de *Kill Me Heal Me deki oyunculuğunu çok beğendiğimi* iletir isen müthiş olur :D Yazını çok beğendim okurken ben bile heyecanlandım düşün artık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki iletirim :) Hatta sende bir hayal kur Park Seo Joon ile bir mim yaz bekliyorum :D

      Sil
  5. Çok samimi ve tatlı olmuş hayalin (∩_∩) şu basketbol gifine bayıldım ndjcjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cookk teşekkür ederim :) bende bayıldım cook güzel gif gerçekten koyduğum her gifi severek defalarca izliyorum :))

      Sil
  6. Dilerim geçer de hayallerin gerçekleşir Bonghwang ;) keyifle okudum, güzeldi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh umarım bir gün gerçek olur. Herkesin hayalleri gerçekleşsin. Teşekkür ederim ^^

      Sil
  7. Uzunca bir süredir hiçbir mime yanıt yazmıyorum çünkü vakit bulamadığımdan birikiyorlar. Yine de mim için çook teşekkür ederim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zuri blogunda mim görmek istiyorum :)) Mutlaka bekliyorum benimki birikmesin insanlar en güzel hayalleri ile tanınır :)

      Sil
  8. hayaller gerçekleşmek üzere varlar derler ya, umarım gerçekleşir. ve o gif ne tatlı bir şeydir öyle! basketboll gifine bayıldım! aynı şekilde mime de. çok samimi ve içten olmuş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim. Hayaller, umarım gerçekleşir. Basketbolu o şekilde oynamak farklı ve hoş olabilir. :D

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...