11 Ekim 2015 Pazar

Dinlenesi K-Ballad Şarkıları 2


Terk edilmiş kasabaya hoşgeldiniz(!) Şaka yapmıyorum, uzun zamandır uğramıyordum buralara. Hala sonbahar aylarındayız ama kış gelmiş kadar soğuk buralar. Fazla vakit bulamıyorum yeni bir yazı yazmak için. Yeni bir dizi yazısı yazmadan önce, bir blog arkadaşımın önerisi ile Koreli bir arkadaş edindim. Tam arkadaş sayılmaz aslında k-ballad şarkılarını severek dinlediğinden bana birkaç öneride bulunmasını rica etmiştim. Sizlerle de paylaşmak isterim. Şarkılar onun önerileri ve benim seçimlerimden oluşuyor. Severek dinlemenizi umuyorum. Daha önceki şarkılara göz atmak isterseniz tıktık.

1) Lee Sun Hee - Meet Him Among Them

2) Lee Juck - Lie Lie Lie

3) Yoon Jong Shin - From January To June

4) Park Hyo Shın - Wild Flower

5) Kim Bum Soo - Love Start With Propose

6) Super Junıor - In My Dream

7) B1A4 - Only One

8) Kim Jaejoong - All Alone

9) Junsu - 11 o'clock

10)  HİGH4 - Say Yes


2 yorum:

  1. Neredesin sen ?? Neredeyiz biz ? :D
    Çok koptuk ya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah arkadaşım sorma okullar var ondan hiç giremiyorum. Çok koptuk ama elimden geldiğince daha fazla gireceğim.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...