22 Eylül 2015 Salı

Tüyler Ürpertici Bir Aşk: Chilling Romance


Bilgisayarda o sayfadan bu sayfaya amaçsızca dolaşırken uzun zamandır film izlemediğim geldi aklıma. Birkaç film araştırdım ama izleme isteği uyandırmadı. En sonunda karşıma, bu film afişi çıkınca meraklanarak biraz araştırdım. Film 2011 yılında en fazla hasılat elde eden Kore filmlerinden biri olmuş aynı zamanda en iyi romantik komedi filmleri arasında kendine yer bulmuş. Hem korku, hem komedi içeren bu film, korku sahnelerinde bile izleyiciyi güldürebiliyormuş. Korku filmlerinden her ne kadar hoşlanmasam da merakıma yenik düşerek filme başladım. Sıkılmadan bir solukta izleyebileceğiniz bir filmdir. 


Yeo Ri, lise döneminde bir kaza geçirmiştir. Kazadan sonra hayaletleri görebilmek gibi doğaüstü bir yeteneğe sahip olur. Kazadan sonra hayatı tamamen bir cehenneme dönmüştür. Hayaletler, Yeo Ri'nin etrafındaki herkesin başına musallat olduğu için kimseye yaklaşmaz. Bu yüzden Yeo Ri kendini dış dünyadan soyutlar, evinde bir başına yaşar.

Ma Jo Goo, bir sokak sihirbazıdır. Birgün gösterisini izleyen ama hiç gülmeyen bir kız dikkatini çeker. Bu Kang Yeo Ri'dir. Kızı takipe eder, aklına bir fikir gelir ve o kıza iş teklifinde bulunur. Birlikte çalışmaya başlayan ikili büyük başarı sağlarlar. Bir yıl boyunca Yeo-Ri gizli bir bölmede canlandırdığı hayalet rolü ile sihirbazın korku temalı oyununda rol almaya devam eder. Her gün Jo Goo başarılı bir oyunla gösteriyi kapatır ve çalıştığı yerde ki iş arkadaşları ile birlikte Yeo-Ri’yi içmeye davet eder, fakat Yeo-Ri her zaman teklifleri bir randevusu olduğunu söyleyerek geri çevirir. İnsanlarla yakınlaşırsa ne olacağının farkındadır.İlk başlarda pek takmasa da Yeo Ri’nin hep onlardan uzaklaşması Jo Goo’nun garibine gitmeye başlar. 

Kang Yeo Ri’nin evine giden Jo Goo hayaletleri kendine musallat eder. Yeo Ri böylece başından geçenleri Jo Goo'ya anlatır. Jo Goo ona yardım etmenin bir yolunu bulmaya çalışır ancak o da hayaletlerden korkuyordur, bu durumda diğer herkes gibi kaçacak mıdır?


Bir filmde, filmin konusundan çok oyuncu kimyaları önemlidir. İki başrol oyuncusu, Lee Min Ki ve Personal Taste'den tanıdığımız Son Ye Jin'in kimyaları öyle uymuş ki bu ikiliyi izlerken gülmekten duramayabilirsiniz. Filmin konusu tanıdık geldi değil mi? Master's Sun dizisi ile aynı konuya sahip filme başlama nedenlerimden biri de buydu. Lakin filmde sığınak yok. Onun yerine hayaletlerden korkan ama hayaletleri bile korkutan bir sihirbaz var. Filmin birkaç sahnesi çok bilindik dizilerin sahnelerini içeriyordu. Dizi klişeleri filmde bir başka oluyor. Korku ve komedi kavramlarını bir film içinde harmanlamak zordur. Bu durumda komedinin kaliteli olması gerekir. Aksi takdirde saçma diyaloglarla geçen filmi çok absürd gösterebilirdi. Ayrıca gerilim ve korku bakımından da kaliteliydi. İzleyici gerecek ya da bir anlık korkutacak, korku öğeleri çok iyi yerleştirilmişti.


İki saatinizi ayırıp, korkarak bolca gülebileceğiniz bir filmdir kendisi. İzleminizi tavsiye ediyorum.





16 yorum:

  1. Ben de sevmiştim bu filmi farklı güzel bir tarzı vardı :D
    Özellikle o gömlek sahnesinde kopmuştum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneen :D Birde beklemediğim bir zamanda olunca o kadar sesli güldüm ki anlatamam :D

      Sil
  2. Bu filmi görmüştüm lakin izlememiştim şimdi sen yazınca izleme isteği geldi içime:) seneye anca izlerim artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktin yok mu hiç? Ama olsun seneye bile olsa mutlaka izle :))

      Sil
    2. 4 yılının çoğunu zevkle film izleyerek geçiren bana hiç vakit yok :)

      Sil
    3. Hmm 4 yıl bol bol vakit vardı ama şimdi yok diyorsun. Al benden de o kadar :D

      Sil
    4. 4 yıl boyunca kendi evindeydim şimdi başka yerde o rahatlığı bilgisayarı ah internet kotasını nereden bulayım:)

      Sil
    5. Ahh ne kadar zordur. Benim izlemeye vaktim olmayacak artık seninde bilgisayar internet kotan... :(

      Sil
    6. Okul başlayınca vakit no vakit kotasıda bitiyor:(

      Sil
  3. Ben de çok sevmiştim bu filmi. Güzel post olmuş eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım :) Yorumun içinde teşekkür ederim ^^

      Sil
  4. Konusunu okurken tam Master's Sun gibi diye düşünürken bir baktım sen de yazmışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünen tek ben değilmişim ^^ Master's Sun dizisini izledikten sonra bir boşluk olmuştu içimde o boşluğu dolduran bir film oldu :) Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. arada bende kore filmlerini çok severim , izliyorum :) çok iyi oldu aramamış oldum hazır da izlerim ! bu arada bloğun çok hoş bende bloğuma beklerim öpüldün:?=)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu blogunu takibe alacağım :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...