21 Eylül 2015 Pazartesi

Mim...Blogger Life


Uzun beyin fırtınalarından sonra bilgisayarın başına oturup birkaç cümle yazacak gibi olsam da, yazamıyordum. Her gün aynı problem... Resmen günlerim fotokopi ile çoğaltılmış gibiydi. Ve daha birkaç gün önce çok sevgili komşum, D.S.K beni mimlemiş. Bende cevapladım. 

1)Blogger denince aklınıza gelen 3 şey nedir?
 İçinizi dökebileceğiniz bir günlük, kendinizi keşfedebileceğiniz bir dünya, en güzeli ise yazdıklarınızı okuyan ya da bakıp geçse bile kalbinizde oluşan o tarif edilemez his...


2)Kişisel blogları mı yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?
Kişisel blogları tercih ediyorum. Daha samimi geliyor. Bu tıpkı yeni aldığınız bir kitabı okumaya başlamak gibi. Kişisel bloglarda da bilmediğiniz bir dünyanın içine giriyorsunuz. Ancak bilgi bakımından gezi, güzellik ve moda bloglarını da takip ediyorum.

3)Blogger olmanızda etkili olan üç şey nedir?
Roman yazdığım için kendimi geliştirmek amaçlı, gerçek dünyadan sıkıldığımda gidebileceğim-içinde kaybolabileceğim- bir yer olması, başka bir yönden blog açmamı tetikleyen diğer Kore blogları oldu. Tasarımları, konuları, yapılan yorumlar nasıl hissettiriyordur, nasıl uğraşıyorlardır diye düşünürken kendimi çoktan blog açmış olarak buldum.


4)Örnek aldığınız bir blogger var mı?
Bu işi gerçekten çok ciddiye alıp çok iyi paylaşımlar yapan, blogunda sürekli aktif olan, kendini yenileyen, geliştiren birçok bloggerı kendime örnek alıyorum.

5)Şuan ki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin?
Şimdilik evden okula,okuldan eve mekik dokuyan bir öğrenciyim. İleri de fikirlerim, bakış açım değişeceğinden henüz ne olmak istediğime karar verebilmiş değilim ama mesleğim ne olursa olsun mutlaka yanında yazarlık yapmak istiyorum. 


Çok severek yaptığım bu mim de bu kadardı. Bu mimi henüz yapmadılarsa;
paslıyorum.








10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, hemen yapacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli :D Yapınca hemen bakacağım :))

      Sil
    2. Yaptım :D Çok teşekkür ederim : )

      Sil
  2. Benimde komşumun bloğu var bizim gibi biri gormek çok güzel :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir blogger ailesi olmak çok güzel :) Hep beraber daha eğlenceli unarım hep böyle dev eder :))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Mimi yaptım teşekküf telefondan yazmaya çalıştım bir aksilik olmadan oldu galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm çok severek okudum yorunda yaptim hatta ^^

      Sil
  4. http://bulanikbeynindunyasi.blogspot.com/2015/09/mim9-zorlu-sorular.html
    Mimlendin :) Umarım eğlenerek yazarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek yapacağım mimi çok teşekkür ederim :))

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...