23 Eylül 2015 Çarşamba

Mim... Zorlu Sorular


Bende de bugün bir bolluk var. İkinci postum olacak bu. Mimlenmeyi çok sevmeye başladım ama ben yine de alışmasam iyi olacak. Bu sefer de beni Bulanık Beyin mimlemiş. Sorulara şöyle bir baktım da birkaç soru gerçekten zor. O yüzden beni mimleyen blogger arkadaşım adını 'zorlu sorular' koymuş. Kendisine teşekkür ederek, mime başlıyorum.



- Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?
Söylemek istediklerim var elbet ama cesaret edemediğim, söylemek istediklerim var ancak geç kalışlarım, söylemek istediklerim olup da söyleyemediğim boğazımda düğümlenmiş tonlarca kelime, yüzlerce cümle, onlarca söz...Nedeni de pişmanlığı da bu.

-Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?
Soruyu ilk okuduğumda tam da paramparçadan alınmış diye düşündüm. Dizi ilk çıktığında sormuştum bunu kendime. Böyle bir durum yaşamadıkça cevap verilebilecek bir soru değil bence. Kimse de böyle bir şey yaşamaz inşallah. Eğer bir cevap istiyorsa soru; ne kadar yıl geçerse geçmiş olsun kendi canımdan kanımdan kişiye annelik etmek isterdim ama yıllarca birlikte yaşadığım çocuğumu da kolayca bırakamazdım.


- Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarınız ve kanatlarını koparır mıydınız?
Kelebek mi? Pardon ama bir kelebeğin canını yaktığında ertesi gün ondan özür dileyemezsin. 
O kısacık bir hafta insan için nedir ki, kelebeğin bir günü bir ömürken...

- Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?
Bu bir yemek davetiyse mecburen yemeğin tadına bakardım. Eğer beğenmezsem yemeği çatalla biraz dağıtır en azından yenmiş görüntüsü verirdim. 

- Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)
O anın şokuyla kelimeleri birbirine karıştırır bir şey diyemezdim herhalde. Ama konu annem babam ve eşimse sanırım yapardım.


- Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?
Üşengeçliğimi ve kolay sinirlenebilme özelliğimi değiştirmek isterdim. Gerçekten hiç sevmediğim iki huyum.

- Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan 
sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırsınız?
Deli miyim hazır dışarı çıkmışım neden yine gireyim alevlerin içine. Bir kez daha içeri girme şansım bile olsa girmezdim ama deli olsaydım girer para, telefon, bilgisayar ne geçerse elime alıp çıkardım.

- Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?
En sevdiğim soru tipi(!) Başka biri olsam... Koreli ideollerden birisi olmak isterdim. Başarılı, güzel, şarkıcı ve oyuncu.


Bu mimi pasladığım insanlara kolay gelsin diyorum şimdiden:
-filmsenaryom
-le yan
-Dreamella

11 yorum:

  1. Paramparça dizisini hiç izlemedim, konusunu da duymadım. Konu bu mu yani ? İyi ki izlememişim :D
    Senin ki de çok güzel olmuş eline sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara müziğine takılmıştım onun için izliyordum sonra tabi ki saçmaladılar bende bıraktım iyiki başlamamışsın :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık :)
    Amaaaan, idollük zor iş boşver böyle daha iyi :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun valla :D Bencede en iyisi boyle :)) bu arada teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. En kısa zamanda yapacağım::) güzel cevaplar:) mim yapmayı seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim yapmayi kim sevmez :)) Kolay gelsin yorumun icinde teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ammann ammaan ilk mimlenişim :) biraz geç gördüm kusura bakma ama en kısa zamanda yazacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim yazdıklarını gördüm hepsi çok güzeldi :))

      Sil
  5. Koşucuğum ellerine sağlık güzel bir mim olmuş yalnız idol küçük put demekmiş söyleyeyim dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) idol kelimesi ayni anda hayranlik duyulan kisi olarakta biliniyor tapmak derecesinde olursa ona put derim ancak ama hayran olunan kişi anlaminda kastettim :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...