5 Eylül 2015 Cumartesi

Kore'nin Yalnız Yemek Yiyen İnsanları Buluşturan Restoranı


Karnım aç bir şekilde internette gezerken birden bire karşıma çıkan bunun gibi bir başlıkla dondum kaldım. Yazının sonuna koyacağım videoyu izledikten sonra ben hala donuk bir halde çoktan bitmiş videoya boş boş bakarken 'ama ben açken böyle şeyler neden karşıma çıkar ki' modundaydım. 
Bu süreci geçtikten sonra Kore vatandaşlarını bir kez daha sevdim. Bana göre; insanlarının yalnız olmamaları için harika bir yöntem bulmuşlar. Her şey ayarlanmış olsa da karşınıza oturan kişi aslında tesadüfen oraya oturmuş oluyor.

Güney Kore'de 'Tek Restoran (Restaurant for Single)'adlı bir Kore Restoran inşa edilmiş.
Burası bir ilişkisi olmayan kişiler için tasarlanmış. FunKorean TV'nin yalnız insanlara verilen
ücretsiz yemek davetiyle restoran'a gelen insanlar bu yere girdikten sonra bir garsonun, "Yalnız mısınız?" sorusu ile karşılaşıyorlar. Daha sonra garson onları özel hazırlanmış yere doğru yönlendiriyor. İnsanların bundan haberi yokken, yemeklerini yedikleri sırada duvarda asılı duran tablette "Benimle yemek yiyebilecek birisini arıyorum" yazısına verdikleri 'evet' cevabından sonra karşılarında beliren insanlarla kısa bir şok geçiriyorlar.

Sahibine göre, "restoranın kavramı deli ve harika bir şekilde bir yabancı karşılamak suretiyle insanları mutlu etmektir." 

İşte Video: 

Videoyu izleyemiyorsanız buradan izleyebilirsiniz.


En çok bu çifti sevdim ^^







14 yorum:

  1. Kapılar açıldığında suratları çok komikti... :D (Gülen çifte bayıldım~)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onlara güldüm çok uyumlu olmuşlar ^^ Birde sevgilin var mı diye soran kızdan sonra çocuk yaşını tahmin etmeye çalışıyor ya onlarda çok güzeldi. :D

      Sil
    2. "-Aaah zaten biliyordum" diye itiraf edişinden sonra kız nasıl da tatlı güldü :'D

      Sil
    3. Evet :D Kore insanlarını çok başka seviyorum ^^

      Sil
  2. Bayıldıım! Böyle bir uygulamayı ilk defa görüyorum ama korelilerden beklerdim zaten fikir de onların ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye de olsa böyle bir şey nasıl olurdu merak ediyorum doğrusu :D Yorumunla mutlu ettin beni ^^

      Sil
  3. Yaaa ama bu çok tatlı *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ İnsanın izledikçe izleyesi geliyor sabahtan beri kaçıncı izleyişim bilmiyorum ^^

      Sil
  4. Ay bu iyi gene geçen onedio sitesinde rastladım b.k kafe yapmışlar aklına gelebilecek işte yiyecek olsun dekorasyon olsun hepsi b.k şeklinde ıyykk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu gördükten sonra hemen baktım. Poop Cafe diyelim biz ona. Açıkçası kafenin tasarımlarını beğendim her ne kadar konusu mide bulandırıcı olsa da başka bir şeyden ilham alınarak yapılsaydı daha iyi olurdu :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Çok tatlı olur, artık evleneceğim beyi buradan bulacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansa ne çıkarsa :D Türkiye de de olsa :D

      Sil
    2. Şansa ne çıkarsa :D Türkiye de de olsa :D

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...