14 Eylül 2015 Pazartesi

İlk Mimlenişim: Random Play


Blog açtığımda en çok merak ettiğim şey 'Mimlenmenin nasıl bir duygu olduğuydu.' Şimdi anlıyorum ki; çok farklı ve hoş hissettiriyor. Özellikle de böyle eğlenceli ve alışık olduğum yöntemde mimse... Genellikle yazılarımı yazarken şarkı dinlerim. Bunun da yaptığımdan bir farkı yok gibi. 
Öncelikle beni yorum bölümünden mimleyen, Kim jee hee'ye teşekkür ediyorum. Ve onun da dediği gibi bu mimi yapmak boynumun borcudur. 
Birçok kişi Random Play mimin nasıl yapıldığını bilse de ben her ihtimale karşı kısa özet geçeyim; Müzik listemiz rastgele modunda iken denk gelen şarkı ile soruyu cevaplıyoruz ve soruda hangi şarkı çaldığını belirtiyoruz. 




1- Biri ''iyi misin ?'' diye sorarsa cevabın ne olur ?
FT Island-Madly (Delice, Deli gibi)
Ruh halime göre değişir. İyi ruh hali içindeysem 'İyiyim sen?' derim. O gün kötü günümdeysem 'ruhsuzum' derdim. Bunu kötü olduğumda her zaman söylerim.

2- Kendini nasıl tanımlarsın ?
B1A4-Sweet Girl
Ağır başlı ve utangaç...

3- Bir kadında/erkekte hoşlandığın şey nedir ?
Girl Generation-Lion Heart
Zeki, olgun, korumacı, güzel bir gülümsemesi, sevimli bir kişiliği olmalı. Güvenilir, dürüst, sıcak kanlı olmalı. Ya da şarkıda olduğu gibi 'Aslan yürekli mi olmalı!?' Klipten sonra kesinlikle hayır.

4- Bugün nasıl hissediyorsun ?
Ailee-Rainy Day
Yağmurlu bir gün gibi(!)

5- Yaşam amacın ne ?
Huh Gak-I Told You I Wanna Die
Başarabilirsem Dünya'yı değiştirmek. Çok sevdiğim bir söz vardır; Fikirler ve sözler Dünya'yı bile değiştirebilir. Herkesin hayal ettiği bir şeyler vardır. Benim büyük hayallerim var.

                                           

6- Motton nedir ?
Apink- Luv
Çok sevdiğim bir öğretmenim var. Herkes ona 'Çınar' gibi adam der. Çünkü soyadı Çınar. Hayatta asla pes etmeden, yıkılmadan devam eden kendime idol olarak gördüğüm birisi. İdealleri büyük olan ve bunlar için çabalayan birisi. Zamanın da şöyle demişti bana: "Basit ama etkili bir cümle 'Asla Vazgeçme'. O günden beri mottonum; 'Asla Vazgeçme''dir

7- Arkadaşların senin hakkında ne düşünüyor ?
Girl Generation-You Think
Bir yerler de yine Kore dizisi izliyordur.

8- Ailen senin hakkında ne düşünüyor ?
GOT7-A/MV
Kore dizisi izleye izleye onlara benzediğimi söyleyip dururlar.

9- En Çok Düşündüğün Şey Nedir ?
Tiger JK- Reset
Okul, dersler,notlar,sınavlar...Keşke hepsini resetlesem.

10-  2+2 = ?
Taeyang-Mapsose
Taeyang bunu çözebilir.



11- En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun ?
Tara-So Crazy
Canımın en dibi.

12- Hayat hikayen nedir ?
Evey Single Day-Echo
Sevdiğim bir şarkı geldi :) Bir gün hayatımın hikaye olacak olması.

13- Büyüyünce ne olmak istersin ?
GOT7-Just Right
Kafamda yapmak istediğim birçok farklı meslek varken benim için en doğru olanı seçmek zor.



14- Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün ?
Miss A-Only You
Şarkı benim için açıklamış zaten sadece O.

15- Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin ?
Morrie-Two Vocies
Şansıma çok sevdiğim şarkılardan birisi geldi. Yapacağım bir kır düğünü ise kesinlikle kullanacağım bir şarkı olurdu.

16- Hobin , ilgi alanın nedir ?
Davichi-Turtle
Tüm sorular içinden en çok severek yaptığım soru bu.
-Müzik dinlemek, kitap okumak, film-dizi izlemek, blog yazmak, soyut resimler çizmek, şiir dinlemek, roman yazmak(fantastik), yüzmek, orman safarisi yapmak, deniz kabuğu toplamak, yemek yapmak, organizasyon yapmak, farklı ülkelerde farklı kültürleri tanımak... her ne kadar farklı ilgi alanlarım olsa da hepsini severek yapıyorum. Henüz yeni başladığım kartpostal koleksiyonumu da bunu dahil etmem gerek. 

17- En büyük korkun nedir ?
IU-Meaning Of You
Sevdiklerimi kaybetmek...

18- En büyük sırrın nedir ?
CNBLUE- Can't Stop
19- Şuan ne istiyorsun ?
Juniel/Yong Hwa- Fool
Her şeyden uzakta olmak güzel olurdu.
Mesela şarkıdaki gibi yolculuğa çıksam.
20- Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun ?
Taeyang-Good Boy
Şarkı da tam yerinde çalmaya başladı. İyi çocuk, iyi kız...

                                       

Sorular bitti, şarkılar hala devam ediyor. Random Play'ı gördüğüm her blog yapmış gibi görünüyor. Bu yüzden kesin bir blog adı vermiyorum. Onun yerine böyle eğlenceli bir mimi yapmamış olan varsa onları mimledim. 












12 yorum:

  1. Çoook güzel olmuş, ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için teşekkür ederim yine ^^ Yorun yaptiğin içinde :D

      Sil
  2. Ya...Ben bu mimi çok beğendim ama bloğum olmadığı için yapamıyorum...İşte dram budur.

    YanıtlaSil
  3. Uzun yorumlar yazmayi seven Mr. Kiwa'ya ne oldu?? Seni mimliyorum ^^ Yorum bölgesine yapabilirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala seviyorum uzun yorum yazmayı :D (Bu arada Mrs. yazısını bir yanlış anlaşılma olarak yazmıştım :D Miss'im ben :D -İngilizceyi katletmişim haberim yok-)Teşekkürler Bonghwang-chan!!^^(Korece'yide katlettim galiba ama benim ilgim Japoncaya yönelik :D) En kısa sürede yapacağım :D Zaten böyle zor oluyor benim blog yazarlığına bir an önce geri dönmem lazım.Yorum atarken post uzunluğunda yazıyorum.Bu arada bloğunu gördükçe benim bloğuma geri dönesim geliyor...

      Sil
    2. Yapıyorum o zaman.Hadi başlayayım.Ama ben mimden ne anladıysam onu yapacam.Mimden anladığım şey,cevabını vereceğin soru sırasında olan şarkıyı cevaba yazmak.
      1-Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
      Nightcore-Shatter Me(Ben Paramparça diyor sanırım :D)
      Aynen öyle.Çok kötüyüm.İsyanlardayım uleynn!
      2-Kendini nasıl tanımlarsın?
      Nightcore-Bring Me To Life(Beni hayata döndürün gibi bir şey buda :D)
      Ölü gibiyim diyor şarkıda :D Gerçektede öyleyim sanırım,ölü gibi.
      3-Bir erkekte hoşlandığın şeyler neler?
      Christina Perri-Human(İnsan :D)
      İnsan olsun yeter sdfghjk
      4-Bugün nasıl hissediyorsun?
      Nightcore-King Of Anything(Hiçbirşeyin Kralı diyor heralde burdada :D)
      Hiçbirşeyim yokmuş gibi,fakir hissediyorum.
      5-Yaşama amacın ne?
      John Legend-All of Me(Tam bu soru sırasında bu şarkının çalması anormal olmalı.Herşeyim gibi bir anlamı var)
      Bunu söylemesem...
      6-Yaşam motton ne?
      Nightcore-Run(Koş!)Neden bu şarkı çıktı şimdi :D
      Sanırım söylemesem daha iyi.Gizli kalmasını istediğim şeyler var.
      7-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
      İmagine Dragons-Demons(Şeytanlar)Şimdi bu şarkının çıkmasıda anormal.
      Ama bir yandanda şarkının ismi haklı.Bana satanist dediklerine göre.Töbestağfurullah...
      8-Ailen senin hakkında ne düşünür?
      Nightcore-Dirty Angel(Kirli Melek)Kirli kötü birşey bikere.Dövecem ama ben bu şarkıları.(Şarkıları dövmekte ayrı bir şey.)
      Ailemin benim hakkımda ne düşündüğünü bilmiyorum ve umursamıyorum.Umursamadığım şeyleride umursamıyorum.
      9-En çok düşündüğün şeyler neler?
      Nightcore-Run Away(Kaçmak,Firar etmek :D)Tam düşündüğüm şeymiş bu yahu :D
      10-2+2=?
      Nightcore-Dance With The Devil(Şeytanla Dans :D)Abi gülmekten kendimi alamıyorum :D Şarkı bile boşver şeytanla dans etme diyor yahu :D Matematikten uzak dur diyor :D 2+2=7 bence sdfghjk 4 yapıyor abiler ablalar müthiş matematiğime tanık olun.
      11-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Hey Devil!(Lan Şeytan)Bugüne kadar tek bir yakın arkadaşım oldu reelde.Ondanda kazığı yiyip oturdum olduğum yere.O yüzden yanlızlık iyidir.(Şarkıda üstüne geldi yahu.)
      12-Hayat hikayen hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Get Out Alive(Canlı bir şekilde çıkmak diyor sanırım.)Aynen ya.Bir şekilde herşeyi idare ediyoruz.
      13-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
      Nightcore-This İs War(Bu bir Savaş!)Daha önce hiç hoşlandığım olmadı.Zaten 13 yaşındayım ne hoşlanması :D Yanlız birşey sorcam şarkı gene uyuyor ya.
      14-Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
      Nightcore-Stand İn The Rain(Yağmurun Altında diyor sanırım.)Ya bu şarkılar neden hiç uyumsuz çıkmıyorda hep bu şekilde çıkıyor??? Ne biliyim ben ya onuda ozaman düşünürüz.
      15-Hobin,ilgi alanın ne?
      Nightcore-Secret(Gizem,sır)Ne alaka be :D Scooby Doo'muyum ben :D -Çokta severdim gerçi o çizgifilmi :D- Atletizm dalında koşucuyum :D Aynı zamanda anime izler,manga okurum.
      16-Büyüyünce ne olmak istiyordun?
      Nightcore-Dark Side(Karanlık Taraf)Töbe töbe ne alaka :D Ya küçüklükten kalmış bir asker,polis olma tutkum vardır ama öylesine işte.Yani şuan bilmiyorum allah kerim.
      17-En büyük korkun ne?
      Nightcore-Metamorphosis(Değişim,Başkalaşım)En büyük korkum karanlık.Karanlık fobim var zaten,aklufobi.
      18-En büyük sırın ne?
      Nightcore-Say Something(Bir şey söyle)Bu ne ya? Birşey söyle diyor bana :D Söylemiyom lan,hem saane benim sırımdan :D
      19-Şuan ne istiyorsun?
      Nightcore-Devastation and Reform(Yıkım ve reform yani yenilik)Şarkı bu sefer yanılabilir ama bazı insanlar,onlar gebermeyi hakediyorlar.
      20-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Your Biggest Mistake(En büyük Hata gibi birşey sanırım :D)Şarkı yine yanılmadı!Onlar bu dünyanın başına gelmiş en büyük hatalar!Malzemeleri eksik olunca.
      Oh be bitti...Yoruldum lan.Ya benim anlamadığım bu şarkılar vereceğim cevapların üstüne geldiler!Sanki bilerek cevap olarak kendilerini gösterdiler gibi!Çok ilginç ya,tesadüfe bakarmısın?Özellikle seçmedim ben bunları,ne çıkarsa onu yazdım yani.Neyse bitirdim ya.Allaha çok şükür.

      Sil
    3. Blog yazarlığına geri döndüğünde blogundan çıkamayabilirim japon dizilerini animeleri daha iyi öğrenirim böylece bakarsın ilgi alanım o taraflara da kayabilir. Blog açarsan postlarını doya doya okurum Miss Kiwa-chan :)))

      Sil
    4. Büyük bir Nightcore hayranısın sanırım şarkıların hepsi neredeyse ondan. Şarkıların hepsinde bir şeytan lafı geçiyor :D İmagine Dragons şarkısını çok severek dinlerdim gerçi hala dinlerim okurken çok eğlendim eline sağlık :) Bir de bu blog postu olsa bir sürü yorum alırdı :D ^^

      Sil
    5. Şu yorumuda atmazsam içimde kalacak :D
      Aslında ben sadece animeler ve Japonca'yla ilgiliyim^^Dizi hiç izlemiyorum,ister Japon olsun ister Kore :D Ama çok fazla anime ve manga okurum bu yüzden ilgi alanını onlara çekmeyi başarabilirim belki^^Bu arada benim asıl adım Kinu'dur,beni birçok kişi bu isimle tanır,kısa bir süreliğine başka bir nick kullanmam gerekti bu yüzden Kiwa'yı kullandım.Ama sen istediğini diyebilirsin hiç sıkıntı değil :) Dün eski nick'ime geri dönmeye karar verdimde :D
      Çok büyük bir Nightcore hayranıyım!Benim müzik listemin %90'ı Nightcore'dir.Bu arada Rock müzikte severim bu yüzden nerdeyse bütün şarkılarda şeytan geçiyor :D İmagine Dragons iyi bir gruptur,orjinal şarkılarını dinlediğim ender gruplardan.Herkesi beğenmem yani :D Eğlendiysen ne mutlu bana!^^ Yazım tarzım böyledir,işi biraz sulandırmayı severim :D Eskiden böyle post attıkça olumlu birçok yorumlar geliyordu,sevilen bir bloggerdım :D Geri dönersem herkes gerçekten çok sevinicektir...Eğerki geri dönersem bunda senin bloğunun payı çok büyüktür çünkü bloğunun tasarımı dahi beni blog açmaya teşvik ediyor.

      Sil
    6. O halde senden bir sürü anime tavsiyesi alacağım gibi duruyor :D :D Herkes seni nasıl biliyorsa bende öyle demiliyim Kinu :)) Nightcore şarkılarını hiç dinlemedim ama senin sayende dinlemiş olacağım. Yazım tarzını beğendim bu hem eğlenceli hemde güzel :)) Benden daha iyi çook güzel tasarımlara sahip bir sürü blog varken benim blogumun seni blog açtırmaya teşvik etmesine şaşırdım ^^

      Sil
  4. http://korefenomeni.blogspot.com.tr/p/mim-random-play.html geç de olsa yaptığım random play mim için yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapacağım bana paslamışsın da ben çoktan yapmışım :D Bir dahaki mime inşallah :))

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...