12 Eylül 2015 Cumartesi

Dinlenesi K-Ballad Şarkıları


Sonbahar mevsiminin geceleri soğuk olur. Hafif ama soğuk bir rüzgar eser. Bu rahatlatıcıdır, hüzünlü bir gece gibidir ya da ballad şarkıları gibi. Ballad şarkılarının ne olduğunu bilmeyenler için; 
Eski çağlarda bu, müzikten çok bir şiir gibidir. Ballad veya balad, şiirin, müziğe uyarlanmış halidir. Genellikle hüzünlü bir hikayenin anlatıldığı, yavaş ve kendini tekrarlayan ritimli şarkılara verilen isim.
Dinlemeniz için birkaç K-Ballad şarkı önerisi:


1)Lee Seung Gi- Return
İlk şarkı önerisi tabi ki de Ballad Kralı Lee Seung Gi'den olsun istedim. Return şarkısı, beşinci mini albümü olan Forest'tan. Tamda Lee Seung Gi tarzında, mini drama şeklinde.

2)EXO-Miracles in December
EXO'nun başarılı vokalleri ile ağır duygu yüklü müziği hakkında fazla söze gerek yok. 

3)Davichi- Turtle
Muhteşem bir klip, muhteşem sesler, muhteşem bir şarkı. Ballad denildi mi akla ilk gelen grup Davichi.

4)2NE1 - Missing You

5)FT ISLAND - Even If It's Not Necessary
                             FTISLAND gibi kaliteli gruptan, kaliteli ve güzel bir ballad şarkısı.

6)TAEYANG - 눈,코,입 (Eyes, Nose, Lips)
BİGBANG grubundan, başarıları ile dünyada büyük ses getirmiş yıldızımız Taeyang'tan sevdiğim bir şarkı.

7)JB (GOT7)- Forever Love

8)Baek Ji Young- Over Time
Dinledikçe dinleten bir şarkı.

9)TIM-I Love You
  

10)Juniel - Love Fool ft. Jung Yong Hwa
Akılda kalıcı, Juniel ve Yong Hwa'nın şarkısını dinlerken bir süreden sonra sizlerde nakarata eşlik etmeye başlayacaksınız.

Keyifli Dinlemeler...







15 yorum:

  1. Çok güzel şarkılar seçmişsin :) Keyifle dinleyeceğim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim ^^ Dinleyeceğin için çok mutlu oldum ^^

      Sil
  2. Bayıldım. Zaten 3-4 tane şarkıyı biliyordum fakat devamına da hemen ısındım. Müzik listem uzun zamanın ardından sonunda yeni şarkılar görecek!
    LSG'nin oyunculuğuna hayranımdır ama şarkılarını fazla dinlemem. Bu vesileyle başlayalım bakalım :)
    Ayrıca, davichinin şarkısına da bayıldım. Müzik önerileri için teşekkürler~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nasıl sevindim yorum yazmana. Özlemişim yorumlarını ^^ LSG'nin oyunculuk bakımından takibindeyim bende şarkılarını fazla dinlemiyordum ama Forest albümünden sonrra müzik listemde büyük bir yeri oldu. Başta Davichi, EXO ve Taeyong olmak üzere çok güzel şarkılar onun dışında FT ISLANDA'da yer vermek istedim sevdiğin için ^^

      Sil
    2. FT island'ın ben de hayranıyımdır ama daha çok lhg'nin o ilginç bağırışlarını attığı şarkıları seviyorum(memory ve try again) Bu seferki fazla yavaş gibi geld ama güzel^^
      exo ve bigbang sevemediğim iki band'dir fakat eyes nose lips şarkısınıilk dinlediğimde taeyongun sesine bayılmıştım hala daha severek dinlerim :)

      Sil
    3. Ballad sarkisi olduğu için fazla yavaş ^^ Taeyong solo şarkılarında çok başarılı sesini çok seviyorum. :)

      Sil
  3. Şunu söylemeliyimki ben bir Korefan değilim bu yüzden k-pop-kore dizisi temalı yazılara hiç göz atmıyorum bile.Ama bu bloğu sevdiğimden olsa gerek yazıyı okumaya karar verdim,tabikide şarkılarıda dinleyecektim.Ama ezan okunmaya başladı fghjk Allah bile şu k-popları vesaire dinlememe karşı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyosun :D Tesadüfe bak. Böyle yorum aldıkça kendi kendime gülümsüyorum yanaklarım ağrıyor :D korefanı olmadığın halde yine de baktığın için teşekkür ederim ^^ Japonlarla ilgileniyorsan onlarada daha çok yer vermeye çalışacağım ^^

      Sil
  4. Bak işte senle gerçekten benziyoruz 3 tanesi (7. 8. ve 9.)haricinde hepsini gerçekten severek dinliyorum : )
    Özellikle de Juniel benim Kore'de çok sevdiğim bayan idol galiba çok çok bilinen birisi olmasa da benim favorim özellikle bu düeti de çok severim. Birde ben Julien' nin İlla illa şarkısını çok seviyorum dinlemediysen tavsiye ederim biraz dokunaklı bir MV'si var ama güzel : ) Bir de Pretty Boy o daha farklı muhtemelen dinlemişsindir dinlemediysen de tavsiye ederim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim buna :) Juniel'i bende çok severek dinliyorum İlla illa şarkısını biliyorum bir ara takıntılık derecesinde dinliyordum şarkıyı. Pretty Boyu'u dinlemedim ama hemen dinleyeceğim tavsiyen ve yorumun için teşekkürler ^^ :D

      Sil
    2. Ayy juniel illa denince duramadım ben de çok severiimmm. Bi ara çokça dinerdim ablama da sevdirdim. Hatta zil sesim ços'sarangın arım.. ile başlayan yerin hemen önüydü ve gerçekten o zil sesimi çok severdim(niye deiştirdiysem-.-)
      Yine de fool şarkısını onun kadar çok sevmem fakat 1 yıldır müzik listemde. silmeye kıyamıyorum :) sevdiğim iki idol *kalp*

      Sil
    3. Juniel'in sesi illa şarkisina çok uygun bir başkasi olsa bu kadar seveceğimi düşünmem. Bende sevdiğim müzikleri telefon zil sesi yapıyorum :D Ben Yong Hwa ile olan düetini beğendim şarkıya hala takıntı durumundayım :))

      Sil
  5. Beş tanesini biliyorum severek dinlerdim:) davichi ikilisine bayılıyorum ben:) seung gi de seviyom ya onu diZilerde filanda bir tatlı oluyor bana göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıların hepsi de çok güzel :) Seung Gi nin oyunculugu ayri sarkıları ayrı güzel. ^^

      Sil
    2. Evet :) the king 2 hearts dizisine bayılıyorum onun:) hem kendisi hem diğer oyuncular ve dizi süperdi:)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...