17 Eylül 2015 Perşembe

Daebak... Roh Ji Hoon


Birth of a Great Star finalisti Roh Ji Hoon'un Mini Albümü "Feeling"şarkılarından If You Were Me adlı parçası ile karşılaştım. Birkaç saniye içinde kalbimi sıcacık eden MV paylaşmak istedim. Klipten söz etmeden önce Roh Ji Hoon'u bilmeyenler için tanıtım:

Ad: Roh Ji Hoon
Doğum Tarihi: 12 Temmuz 1990
Boy/Kilo: 186/74kg
Hobileri: Şarkı söylemek, beste yapmak,yemek yapmak,futbol oynamak.
İdeal Tipi: Kim Yuna ( Tutkulu, azimli , birşeyler öğrenebileceği biri )
Müzik Tarzı: R&B,Ballad,POP
Otuzuna Basmadan Önce Yapmak İstediğin Şey : Birine delicesine aşık olmak.
Sloganı: Her şarkını sonkezmişcesine söyle.
Şirket : Cube Ent.



Roh Jihoon, sporcuyken 2011 yılında MBC kanalının “Birt of a Great Star” yarışmasına katıldı. Yarışmada büyük başarı sağladıktan sonra 16 Haziran 2011 tarihinde Cube şirketi yaptığı açıklamayla Roh Ji hoon’un Cube Ailesine katıldığını duyurdu. Roh Ji hoon’un Cube ailesine dahil olduktan sonraki açıklaması işe şuydu:

“Ben de artık Cube ailesinin bir üyesiyim. Oldukça heyecanlıyım ve bana verilen tüm desteği muhteşem bir yıldız olarak geri ödeyeceğim.”

Ji hoon, Cube Entertainment’a Haziran 2011’de katıldı fakat çıkışı bundan tam 17 ay sonra oldu. O süreçte şarkı ve dans yeteneği üstünde çalıştı. Cube Entertainment 30 Ekim’de resmi twitter adreslerinden Roh Jihoon’un “The Next Big Thing” ile çıkış yapacağını duyurdu.

The Next Big Thing için konsept fotoğraflarının yayınlanmasından sonra 'Mıknatıs Adam' ya da 'Kadınları mıknatıs gibi kendine çeken adam' gibi takma adlar aldı.

Çıkış Şarkısı: Punishment

-The Next Big Thing-
01. Fly With Me
02. Being Punished (Title Track)
03. Raining (Feat. Maboos of Electroboyz)
04. Maker (Feat. HyunA)
05. How is it

Canlı Performası:

Roh Ji Hoon'un Mini Albümü "Feeling" Comeback...!


Albümde 'If You Were Me' dahil beş şarkı var. Albümdeki tüm şarkıların sözlerini kendisi yazdı ve dört şarkısının bestesinde yer aldı. Çok başarılı bir söz yazarı ve çok başarılı bir şarkıcı olarak, albümündeki her şarkı dinlenesi güzellikte.
Albümde Yer Alan Şarkılar:
1- I Don't Remember
2- If You Were Me
3- Sweet Girl
4- September 7
5- I Sing About You

"If You Were Me"

Klipte anlatılan duygusal hikaye, dört dakikalık mini drama şeklinde. Aşkta engel olmadığını, önemli olan şeyin sevginin içinde olan sıcaklığı, mutluluğu en güzel şekilde anlatmışlar. Klip bittikten sonra bile yüzünüzde asılı kalmış bir tebessüm bırakacak.

Albümdeki Diğer Şarkıları Dinlemek İçin:

 I Don't Remember

 Sweet Girl

 September 7















18 yorum:

  1. Eve geçince dinleyelim bakalım bu çocuğu:)
    Sence beğenir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Dinlemelisin :)) Bence beğenirsin, güzel bir sesi var ve if you were me klibini de izle o zaman bayılırsın :D Beğenmessen de canın sağolsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenirsem müzik defterimde tanıtırım bir:)
      Birkaç gün sonra dinlerim

      Sil
    2. Nasıl istersen ^^ Beğenecek misin merak ediyorum :D

      Sil
    3. Sen beğendiysen beğenirim heralde:)
      Müzik defterine uzun süre ara vermek zorunda kalırsam tanıtma işide uzar ama olsun sana yorum atarım:)

      Sil
    4. Umarım :) Müzik defterine ara versende diğer yazılarını takip ediyorum bu arada o hint şarkıları bende takıntı yaptı hangisini dinleyeceğimi şaşırıyorum :D Yine teşekkür ederim :)

      Sil
    5. Ooo daha hint filmlerini izlesen bayılırsın:) o dinlediğin şarkıların filmleride güzeldi:)

      Sil
    6. Hint filmlerine karşı bir ilgim var tabi :) Bulamıyorum ama sevdiğim tarzda müziklerdeki filmleri izleyeceğim tabi fırsat bulursam okul telaşı, bayram derken karşıyor ortalık :)

      Sil
    7. Aynen ya okul başlıyor film maceram bitti:) fırsat buldukça paramda olursa doğru sinemaya

      Sil
    8. Eveet :) Bende öle çok yapıyorum özellikle derslerden yorulduğumda :O

      Sil
    9. Hahahah sinemada uyumazsam tabi:)

      Sil
    10. Klasik öğrenci mantığı: O kadar para verdim uyur muyum! Göz kapakları mı yukarıya doğru yapıştırım yine uyumam :D

      Sil
    11. Hahaha süpermiş yok ya ben çok uykum gelirse yer para filan olsun hepsinde uyurum şuan bloga yazmak 3. Yazımı yazmak istiyorum lakin uyuycam :)
      Hayırlı geceler sanada

      Sil
    12. Sanada hayırlı geceler :)

      Sil
    13. Bonghwangcım:) ilk olarak if you were me şarkılarını dinledim ve beğendim. Bence çocugun güçlü bir sesi var bazı yerlerde daha iyi çıkış yapabilirdi diye
      düşünüyorum. Sonra a song for you onuda dinledim onu daha çok sevdim.
      O ilk çıkış şarkısı varya punishment onu hiç beğenmedim diğer şarkılarınada bakacağım:)

      Sil
    14. Beğendiğine sevindim :)) Punishment dinlendiğime ilk bana da kotu gelmisti ama dinledikçe alıştım ve güzel gelmeye başladı :))

      Sil
  3. http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/09/blogger-life-mim.html#comment-form ebelendin komşu :DD

    YanıtlaSil
  4. Ebelenmişim gerçekten :D İlk fırsatta hemencecik yapacağım komşu :D

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...