28 Ağustos 2015 Cuma

Mini Dizi: Vampire Flower


Dizi tanıtımı yapmayalı uzun bir zaman oldu. Bu uzun aradan sonra karşınıza fantastik bir mini dizi ile geldim. Bölümlerinin sürelerini toplasanız bir film saatini geçmeyecek diziden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şu noktaya parmak basmak isterim ki; 'vampir' günümüzde çok yaygın ve bilinen bir terim. Birçok ülkede vampir konusunda yapılan yapımlar izlenebilir boyutta ama daha önce de bahsetmiştim. Birçok yapım vampirlik kavramını bambaşka bir boyuta taşıyor. Lütfen...rica ediyorum yapımcılara ve senaristlere, vampirlerin tam olarak hangi özelliklere sahip olduğunu bilmiyorsanız bu işlerle uğraşmayın. İster fantastik ister bilim kurgu olsun Amerikan yapım dizileri ve filmleri takipte olarak söylemeliyim ki; 'vampirlik' konusunda iyi senaryolar yazamayan ülke, Güney Kore. 


En azından bunu dizinin yapım yılına göre söyleyebilirim. Henüz bir yıl öncesine kadar böyle bir dizi yayınlanmasına rağmen 2015 yılında yine aynı konuya sahip dizileri daha iyi buldum. Yıllar geçtikçe düzelecek gibi gözüküyor. Mini bir dizi olduğu için fazla üzerinde durmayacağım bu konuda. Oyunculuklara gelirsek; Başrol de olan  Kim Ga Eun'un oyunculuğunu beğenerek izledim. Diğerleri arasında en iyi oyunculuğu yapan kızdı. Ga Eun'u önceden yan rollerde de olsa şuanda izlediğim dizilerden tanıyorum. Orada da gözüme çarptığı için araştırmıştım. Mini bir dizi de oynadığını görünce de çerez niyetine hemen izlemeliyim dedim. Diğer bir başrol oyuncusu ise A-JAX grubundan Seo Jae Hyung oynuyor. Oynuyor mu ya da sadece orada bulunuyor mu anlayamadım. Kendisi vampir, sert ve karanlık olmalı. Fazla mimik göstermemesini anlarım ama dizi de hiç duygu yoktu. Grubun diğer 3 üyesi de dizi de oynuyor. Dizi izlense izlense A-JAX grubunun üyeleri için izlenir. Diziyi kötülemiş gibi gözüksem de benim şikayetim 'vampirlik' içindir. Dizinin bazı sahnelerini severek izledim. Kim Hyung Gon'un birkaç sahnesi eğlenceliydi. Dizi yerine film olmasını tercih ederdim. Bir de bir bilinmezlik içinde bıraktılar. İkinci sezonu çıkacak mı diye araştırdım ama elime yine bir bilinmezlik çıktı.


Konusu:
Seoyoung, uzun bir zaman önce çiçekçilik yapan annesini kaybetmiş ve yalnız yaşamakta olan bir lise öğrencisidir. Çevresindeki arkadaşları her ne kadar vampirlerin olduğuna dair konuşsalar da, vampirlerin gerçek olduğuna inanmamaktadır.

Louis, yakışıklı ve bir o kadar karanlık bir görüntüsü vardır. Tek amacı; Vampir Çiçeği'ni bulmaktır. Vampir Çiçeği sonsuz yaşamı simgeler ve buna sahip olan kişi vampirlerin lordu olabilecektir. Ama onun lord olmak gibi bir isteği yoktur. İnsanların dünyasında dolaşan vampirleri engellemek istemektedir. Vampir Çiçeği'ni bulmak zorundadır. Her gün çiçekçileri gezer ve bir gün gittiği bir çiçekçide aradığı kokuyu bulur. Kokunun hangi çiçekten geldiğini sorar çiçekçiye. Lakin koku bir çiçekten değil, o sırada çiçekçi dükkanından çıkıp giden Seoyoung'tan gelmektedir...


Konusunu daha uzun yazmak isterdim ama tam bu noktada izlemeyenler için heyecanlı bir yerde bıraksam daha iyi olur diye düşündüm. Dizi 6 bölüm ve her bölüm 12 dakika kadar. A-JAX grubunu bilmiyorsanız diziyi izleyerek onları tanımaya başlayabilirsiniz. 








2 yorum:

  1. Kısacık adı üstünde mini bir diziydi. Gercekten senaristler dediğin gibi vampirin özelliklerini bilmiyorlar. Yine de hızlı hızlı izlenebilir bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın :) Çerezlik bir dizi. Ayrıca yorumlara bu kadar geç cevap versiğim için kusura bakma blogumda yorum yazamıyorum bildirim kutusuna düşmüyordu bende telefondan yorum yaptım.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...