30 Ağustos 2015 Pazar

18 Yıllık Bir Bekleyiş: LOVE FORECAST


Sıradan bir hayat, sıradan bir adam, sıradan bir kadın... Derinlerde yatan 18 yıllık bir aşk...
Yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmeyen, en zor günlerinizde hep yanınızda olan arkadaşınıza aşık olma ihtimaliniz ne kadar fazla? Sırf onu kaybetmemek için yıllarca aşkınızı içinde taşıyabilir misiniz?

2015 yapımı Love Forecast filminin senaristliğini Park Jin-Pyo, Lee Byeong-Hun, Lee Han gibi isimler yaparken, yönetmenliği de üstlenen Park Jin-Pyo bizlere romantik-komedi türünde sıcacık bir film hazırlamışlar.


Lee Seung Gi/Joon Soo
Orta okulda öğretmenlik yapan Joon Soo, özünde çok iyimser ve bir o kadar aşk hayatında şansız birisidir. Aşık olduğu kıza her şeyini vermeye hazırdır. Onun için her şeyi yapsa da terk edilen sonunda yine O olur. Hyun Woo'ya küçüklüğünden beri aşık olmasına rağmen arkadaşını kaybetmemek için aşkını gizli tutar. 


Moon Chae Won/Hyun Woo
Hyun Woo, popüler, başarılı bir hava durumu sunucusudur. Güzelliğinin yanında sert kişiliği ile dikkat çeker.


Dizinin konusu sıradan bir konu olduğundan filmin öyle ilginç bir yanı yok. The Princess' Man dizisi ile tanıdığım Moon Chae Won'u o zamandan beri severim ve büyük zevkle izlerim oyunculuğunu. Onu en çok tarih dizilerine yakıştırsam da, modern anlamda her rolün hakkını verebiliyor. Lee Seung Gi, My Girlfriend is A Gumiho, Gu Family Book gibi başarılı yapımlarda oynamasının yanında bu film, onun ilk uzun metrajlı filmi. Çok sevdiğim ve sık sık takip ettiğim bu ikiliyi severek izledim. Filmi romantik tarafından değilde komedi tarafından beğenerek izledim. Romantik sahnelerden çok, komedi tarafına ağırlık verilmesi iyi olmuştu. Yoksa başka türlü böyle bir film sıkardı insanı. Bir-iki saatinizi ayırıp izlemenizi tavsiye ediyorum.


Filmin Tanıtım Fragmanı:










5 yorum:

  1. Açıkçası ben bu filmi çok bekledim geldiği gün hemen izledim ama benim için hayal kırıklığı oldu :( Daha farklı bir şey mi bekledim bilmiyorum Lee Seung Gi çok çok sevdiğim bir oyuncudur belki de o yüzden beklentim çok daha yüksekti ve kore filmlerinde beklentiyi çok yüksek tutmamak gerekir ~ Yani izlemek için izlediğim bir film oldu ( o ne demek oldu bende bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi gördüğümde çok sevdiğim iki oyuncunun bir projede birlikte olması nedeniyle benim de beklentim çok yüksekti. Film çok durağandı sadece birkaç sahne izlenmeye değerdi ama Moon Chae Won ve Lee Seung Gi hatırına izledim :) Yorumun için teşekkür ederim düşüncelerin benim için çok önemli ^^

      Sil
  2. salam, sırf baş rollara görə izləməyə dəyər ancaq bilmirəm əyləncəli olarmı? Bu arada blogunu bəyəndim və səni də öz bloguma gözləyirəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ Bloguma hoşgeldin. Dizi başroller için izlenir harika diyemem ama kötü de diyemem. Yine de boş vakitlerde izlenebilecek bir film :) Blogunu takipteyim :)

      Sil
  3. Moon Chae won u oyunculuk konusunda çok begeniyorum gelecegin kim tae hee si olabilir:))

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...