1 Temmuz 2015 Çarşamba

Sana Ulaşmak / Kimi ni Todoke


                  
Siyah uzun düz saçları ve beyaz teniyle bana çok benzeyen Sawako animesini çok beğendiğimi, belki de bana benzediği için aşırı derece de bağımlısı olduğumu belirterek başlamalıyım söze. Okul konulu animeleri daha çok seviyorum. Sawako'da bir nevi benim gibi. Karakteri kendime öyle yakın hissettim ki izlemeyenler varsa mutlaka izlemelerini isterim. 


                                                                      Konusu:
   Sawako, Halka adlı filmdeki, orijinal Japon versiyonundaki, Sadako’ya benzediğinden ona Sadako lakabı takılmıştır. Bu benzerlikten dolayı Sawako sürekli olark yalnış anlaşılmaktadır. Sawako’nun insanları lanetleyebileceği ve hayaletleri  görebileceği söylenmektedir. Bu tür yanlışlıklardan dolayı Sawako içine kapanık, insanlarla iletişim kurmakta zorlanan ama elinden geleni de yapmaya çalışan birisi haline gelmiştir. Buna rağmen liseye başladığında Ayane ve Chizuru ile arkadaş olmayı başarır ve ilk olarak hayranlık beslediği fakat daha sonra aşık olduğunu fark ettiği Kazehaya ile de samimiyetini arttırmaya başlar.





Tabi ki Sawako oldukça çekingen, saf kalpli o kadar saf ki ufacık bir iltifatla bile mutlu olabiliyor. Arkadaş kavramını yeni öğrenmeye başlamış olmasına rağmen animenin bazı yerlerinde "Gerçekten mi? O kadar da değil." dediğim de oldu. Animenin neredeyse her karesinde Kazehaya teşekkür etti durdu.
Kazehaya'nın Kuronuma'ya ilgi duyduğu açıkça belli oluyor. Zamanla Kuronuma da ona karşı bir şeyler hissetmeye başlasa da henüz bu duygunun ne olduğunu bilemiyor.



Arkadaşları arasında en çok Ayane-chan'ı beğendiğimi söylemeliyim. Belki de daha ağır başlı ve yavaş olduğum içindir. Onun aksine Chizu-chan daha erkek gibi. Kendinden emin bir yapısı var. Bu özelliği bana yakın bir arkadaşımı hatırlatıyor.

Tabi ki de her zaman olduğu gibi Kuronuma'nın başına bir çok olay açılıyor. Kurumi-san'ı en başından beri nedense hiç sevemedim. O bebek gibi yüzüne rağmen bir türlü ısınamamıştım karaktere. Hal böyle olunca sezgilerimde yanılmadım ve kızın başına bir sürü dert açtı. 

25 bölümlük bu animeyi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. 


Görüşmek Üzere...
İyi Seyirler...







1 yorum:

  1. Animesi guzzled çook eğlenerek izlemiştim. Mangası da güzel gidiyodu ama sıktılar. Öldüm şunların utangaçlığından! Mangaka abarttıka abarttı bu nedenle artık zevk alamıyorum. Yine de güzel bir seri :)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...