4 Temmuz 2015 Cumartesi

Kaichou Wa Maid Sama




Kaichou Wa Maid Sama izlediğim ilk anime özelliğini taşıyor. Çok uzun zaman önce izlemiştim bu animeyi,  zaten bana animeleri sevdiren de buydu. Hazır animeler hakkında yazı yazıyorken bir kez daha izlemeliyim diye düşündüm.

Konusu:
Seiga Lisesi sadece erkeklerin gittiği bir okul iken karma bir okul olmuştur. Karma bir okul olmasına rağmen erkeklerin sayısı kızların sayısından fazladır. Bu da kızlara zor zamanlar yaşatmaktadır. Erkeklerden nefret ettiği ve kızları korumak istediği için Ayazawa Misaki öğrenci konseyi başkanı olur. Ayazawa'nın hayatı oldukça zordur. Ailesinin maddi durumu yetersiz olduğu için okuldan sonra Maid Latte adında bir kafede hizmetçi kıyafetiyle garson olarak çalışmaktadır. Misaki okuldaki otoritesini ve sert kişiliğini kaybetmemek için bunu bir sır olarak saklar. Saklamasına rağmen okulun en popüler çocuğu Usui Takumi Misaki'yi görür.
 Usui ve Misaki arasında neler olacak?





Usui Takumi oldukça popüler, yakışıklı, yetenekli, zengin... birisi. Kızlar ona okulda sürekli olarak açıldıkları için yeterince sıkılmış. Misaki'yi gördükten sonra ondan hoşlanmaya başlıyor. Misaki'yi takip etmeye başlayınca da Misaki'den "Sapık Uzaylı!" damgası yiyor. Bu ikili arasında hem romantik , hem de komik anlar geçiyor. 



Misaki karakteri ise çok çalışkan, otoriter , zor ve sert dursa da aslında iyimser ve şefkatli. Çalıştığı kafeyi saklamak istese de çalıştığı yeri seven birisi. Her pazar günü düzenlenen özel günlerde büründüğü karakterin daha iyi olması için elinden geleni yapıyor.


Maid Latte'yi her gördüğümde neden Türkiye'de de böyle bir yer yok diye düşünüyorum. Gerçekten sıcak ve eğlenceli bir ortam. 


Şunları unutmamak lazım. Okulun başlarında sert, umursamaz, kaba olan bu aptal üçlü Misaki'yi hizmetçi kıyafetiyle görünce umutsuz bir aşka düşüyorlar ve bu halde Misaki'den başka bir şey düşünmüyorlar. Her ne kadar başta sinir olsam da çizimleri eğlenceliydi.



Karakterlerin çizimi oldukça komik olmuş. Diğer animelerde yakışıklı olanlar genelde komik çizilmezler.  Ama Usui öyle değil. Bazıları bunu beğenmese de ben beğendim. Usui'yi daha sevilen bir karakter haline getirmiş. Zaten bu animeye başladıktan sonra Usui bağımlsı olmayan kalmıyor.






Animenin en sevdiğim yanı fazla sorun yaşanmamasıydı. İkili üzerinde çok fazla durmaları beni mutlu etti. Kıskanç ve aynı zamanda korumacı Usui'yi daha fazla görmüş olduk.


İzlemeyen kalmamıştır herhalde ama izlemediyseniz de hemen izleyin derim. 


İyi Seyirler...























2 yorum:

  1. Ben Misaki'nin otoriter tavırlarını ayrı bir sevmiştim. Çünkü genelde bu tarz animelerde erkekler efsaneleştirilip, kızlar sıradanlaştırılıyor. Esas kızımızın zor biri olması ve dozunda romantiklik, bu animeyi kendi kulvarında en iyiler arasına sokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok beğendiğim animeler arasında erkek karaktere bayılıyorum onun yeri çok ayrı yorum icin Teşekkürler :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...