28 Temmuz 2015 Salı

Bonghwang'ın Müzik Albümü


Müzik tutkunları olarak, bilgisayarın başına oturup saatlerce dinleyebileceğiniz şarkılar arıyor olabilirsiniz. Belki o çok dinlediğiniz şarkılardan sıkılmış en güncel şarkıları bulmaya çalışıyor olabilirsiniz. Uzun zamandır kulaklarımın pasını silecek kadar iyi şarkılar bulamadığımdan dolayı çıldıracak duruma gelmişken, benim gibi k-pop severlerinde aynı durumu yaşıyor olabileceğini düşündüm. İşinizi kolaylaştırmak adına k-popun en kaliteli şarkılarını bulup sizlerle paylaşmak istedim. İçinde karışık olarak yer alacak olan şarkılardan oluşan mini bir albüm diye düşünebilirsiniz.



BTS - DOPE

SUPER JUNIOR - DEVİL 

GİRLS DAY - RİNG MY BELL

GİRLS GENERATİON - PARTY

A PİNK - REMEMBER

GOT7 - JUST RİGHT

GUHARA - CHOCO CHIP COOKİES

BTOB - IT'S OKAY

İNFİNİTE - BAD

EXO - LOVE ME RİGHT

TVXQ - CHAMPAGNE










2 yorum:

  1. Her gruptan biri şarkı seçmişsin ama ortalıkta benimkiler yok :( (cnblue, ft island, boyfriend vb)
    Sanırım diğer kpop fanlarından farklı olmamın acısını çekiyorum çünkü exo, bigbang gibi değiştirilmiş ses şarkıları fazla sevmem. Yazdıklarının devamına ise nötr'üm. Yine de müzik önerilerini severim :) thank youu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-pop gruplarını fazla bilmiyorum. Yavaş yavaş araştırarak hepsini tanıyacağımı düşünüyorum. O yüzden şimdilik blogta albüm incelemeleri gibi yazılar yazmıyorum.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...