14 Temmuz 2015 Salı

Bir İntikam Hikayesi: Nice Guy


Dünya'nın Hiçbir Yerinde Olmayan İyi Adam...

Bu dizide her türlü entrikaya bulaşmış, iyilerin bile en kötü yönleri ile karşılaşacaksınız. Aşk, ihanet, sadakat gibi daha birçok duygunun hakim olduğu dizi de geçen zamanın bir önemi olmadığını önemli olan şeyin gelecek zamanda neler yapabileceğiniz olduğunu anlayacaksınız.



 Konusu:
Kang Ma Roo kardeşinin çok hasta olduğu sırada çocukluk arkadaşı, hayatında en çok sevdiği kişiden bir telefon alır. Başı derttedir ve ona yardım etmesini ister. Ma Roo, kardeşi hasta olmasına rağmen sevdiği kişinin , Jae Hee'nin, yardıma koşar. Jae Hee kendini korumak isterken birini öldürmüştür. Jae Hee'yi deliler gibi seven Ma Roo, dünyada tek dileği olan doktorluk hayalinden vazgeçerek suçu üstlenir. 

Hapiste 6 yıl yatan Ma Roo'nun hayatı tamamen mahvolmuştur. Kardeşinin sağlık masrafları için bedenini satıyordur. Jae Hee ise onunla tüm bağlarını koparmış ve başka biri ile evlenmiştir. 

Bir gün uçakta doktora ihtiyaç duyulur, doktor olmadığı için tıp fakültesini bitirmemiş olmasına rağmen istemeye istemeye hastaya yardım eder. Tam o sırada yıllardır görmediği Jae Hee ile karşılaşır. Şans o ki tedavi ettiği kişi onun üvey kızıdır. 
Kang Ma Roo, Jae Hee'den intikam almak için hasta kızımız Eun Gi'yi kullanınca işler karışır.


Okyanusun sonuna hiç gitmek istediniz mi? Sizin okyanusunuz ne kadar derin? Ne kadar daha batabilirsiniz, okyanusunuzun bir dibi yok mu?
İntikam için ne kadar ileri gidebilirsiniz? Ya aşk için...!?


Kang Ma Roo: Küçüklüğünden bu yana tek dileği doktorluk olan Ma Roo, tek bir gecede Jae Hee'yi kurtarmak için kendi hayatını mahvedecek kadar onu seven birisidir. Zeki, yakışıklı, iyi birisidir. O kadar iyi ki ona ihanet eden kadını bile yıllarca bekleyecek kadar aşkına sadık birisidir. Ama intikam için tamamen farklı birisi olmuştur. Acımasız, kibirli, vurdumduymaz, hırslı ve özgüvenli...


Seo Eun Gi: Genelde tarih dizilerinde görmeye alışık olduğumuz Moon Chae Won'un şimdiki rolünü modern bir dizide izliyoruz. Eun Gi Taesan Grup Başkanının tek kızı. Taesan Grup'un mevcut yönetici müdürü. Kaba, kibirli,titiz, soğuk, arkadaşı yok, hobisi yok. Alışveriş merkezi,tiyatro,müze, golf kursu tüm sosyal hayatı bunlardan oluşuyor. Tek hobisi; motosiklet kullanmak. Eun Gi bir kaza geçiriyor ve hafızasını kaybediyor. Beyninde sorun olduğu için öğrenme, algılama sorunları yaşıyor. Adeta bir meleğe dönüşüyor, güler yüzlü, herkese teşekkür eden ve hata yaptıysa özür dileyen birisi oluyor.


Han Jae Hee: Çocukluğunda Ma Roo'yu seven, muhabir olarak yaşamını sürdüren bu kadın o gece cinayet olayından sonra Taesan'ın başkanı ile evlenmiştir. 35 yaşlarında bu kadının istek ve arzuları artık hayaller değil para, şan şöhrettir. Hırslı ve iddialı bir kadındır.


Kang Cho Ko: Kang Ma Roo'nun kız kardeşidir. Hastadır, okula gitmez onun yerine yarı zamanlı işlerde çalışıyor. Ma Roo'nun en yakın arkadaşı Jae Gil'e aşıktır. Dizi de en sevdiğim karakter buydu. Diziye can vermiş gibi... O kadar entrikaların içinde gülebileceğiniz tek kısım Çoko'nun sahneleriydi.


Park Jae Gil: Ma Roo'nun en yakın arkadaşıdır. Jae Gil varlıklı bir ailenin üyesi olsa da onlarla yaşamamaktadır. Ma Roo'yu çok sevdiğinden, endişelendiği için çok ağlamıştı. İnsanın böyle arkadaşı olsun başka bir şey istemez, herkes Jae Hee değil ya.

Uyarı: Bu kısımdan sonrası spoi içermektedir. 

Diziyi izlerken fark ettim ki; yapılan kısa tanıtımlarda Ma Roo'nun elinde bulunan saat geriye doğru gidiyor ve Ma Roo ağlıyordu. 19 bölüm boyunca böyle devam eden saat son bölümde yelkovan ve akrep düz gitmeye başlamıştı ve Kang Ma Roo gülümsüyordu. İşlenen her bölümde Ma Roo'nun geçmişe takılı kalarak acı içine yaşadığını göstermek istemişler diye tahmin ediyorum. Son bölümde ise her şey yolunda, artık Ma Roo mutlu demek istedikleri yorumunu çıkartıyorum.

Diziyi izlerken gerçekten çok sıkıldığım sahneler vardı. Dizi tamamen intikam üzerine kuruluydu. Ben beklediğim kadar aşk sahnesi gördüğümü sanmıyorum. Ve bir de bir müzik vardı. Sırf o müzik için diziyi neredeyse bırakıyordum. Keman-piyano karışık bir ses... Zaten ağır dram içeren konusu ile pembe dizileri anımsatıyordu. Her şeye rağmen diziyi izlerken keyif aldım ve sonu her ne kadar beni tatmin etmese de güzel noktaladı.


                                                                       İyi Seyirler...


                                                                           















5 yorum:

  1. İyi adam??? ma ro'ya iyi adam diyemem. Zaten senarist de işin işinden çıkamayıp (spoiler!) sonunda ikisinin de hafızasını sildi ahahah:D hala hatırlayıp gülüyorum. Süper başlayıp sonu geleeyen türk dizilerine benzeyen nefret dizisi. Eun gi de maro da çok tatlıydı o da ayrı bir gerçek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin senaryosu turk dizileri gibiydi. Çalan müziklerde pembe diziden farksızdı ama Soon Joong Ki ve Moon Chae Won'un oyunculugu sayesinde diziyi izledim.

      Sil
  2. Bu diziyi izlemeye başladım ilk an da sinirlenmeye başladım. Sen hasta kardeşini bırak, git kız arkadaşının yanına. Gerçekten izlerken de sinir küpü oldum. Bu dizi de iyi yoktu, hepsinin kötü yanları daha ağır basıyordu ama Seo Eun Gi'yi çok sevmiştim nedense. Cho-ko gerçekten de renk katmıştı diziye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar. Gerçekten sinir bozucu birçok nokta vardı. Bende sadece baş roller için izlemiştim.

      Sil
    2. Al benden de o kadar. Gerçekten sinir bozucu birçok nokta vardı. Bende sadece baş roller için izlemiştim.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...