23 Temmuz 2015 Perşembe

Benim Dünyam Olmuşlar, Senin Dünyan?


Gökyüzü mavinin her bir tonuna bölünmüş, hiçbir yıldız yok görünürde... Fark edilen tek şey Ay ve O'nun ışığı... Yaprak bile kımıldamıyor. Klasik bir yaz akşamı... Odamda tek başıma otururken merak ettim. Başkaları şuan neler yapıyor? 


Bilgisayarımdan rastgele açtığım bir k-pop şarkısını dinlerken bir şeyler yazma gereği duydum. Neler yazabilirim diye düşünürken yıllar önce Kore'ye neden merak sardığım geldi aklıma. Aslında her şey bir kazadan ibaret... O zamanlar bir film izlemiştim "First Love" Tayland yapımı bir filmdi. Tabi bilmiyordum. İzledikçe, izledim. Bittiği an tekrar açıp tekrar izliyordum, o derece bağlamıştı beni. Başka filmler araştırdığım sırada karşıma kore dizileri çıkmıştı. İlk çıkan da 'Playfull Kiss'ti. Hiç unutmam konusu dikkatimi çekmişti, öyle izleyip başlamıştım.



Sonra bu merakım aldı başını, yürüdü. Her çıkan diziyi izlemeye başladım. Bu tarz bloglara oldukça ilgi duyuyordum. Açmak istedim ve sonunda açtım. Son yıllarda da dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bir Kore hayranlığı almış başını gidiyor. “Bu Kore hayranlığı nereden geliyor?"şeklindeki soru sorduklarında da birçok Kore fanı bunun cevabını veremiyor.


Sıcak kanlı, sevimli, tatlı, neşeli... hallerini görüyoruz dizilerde. Saf aşklarına aşık oluyoruz. Benim dünyam kore dizileri olmuş artık. Bazen bozulan düzenimin, yolunda gitmeyen hayatımın en büyük avuntuları olmuşlar. Tüm sıkıntım, neşem onlar olup çıkmış. Sonra en büyük hayalim Kore'yi görmek olmuş... derken konu uzadıkça uzadı... Bu yazı da asıl yazmak istediğim izledikçe izlettiren kore dizilerinden birkaç replik paylaşmak istememdi.


"Benim dünyam diğerlerine kıyasla çok daha gürültülü bir yer.." I Hear Your Voice

                                        

"Birini gerçekten sevmek seçim değildir. Kalpten gelen karşı koyulmaz bir duygudur.'' ANSWER TO 1997


"...ama yinede içim bir boşluk vardı.Yağmur yağdığı zaman suyla dolan ,rüzgar estiğinde ses çıkaran bir boşluk."  Ojakgyo Brothers


"Tanıdığım biri şunu demişti.'Hayat ne kadar zor olursa olsun,yine de oturup yemek yemelisin." " Flower Boy Ramyun Shop


"Birinin kimliğini belirleyen şey nedir? İsim mi ?Yüz mü?Kimlik tespiti mi? İnsanın kimliğini belirleyen şey anılarıdır." Ghost


"Birini sevmek,hem can yakan hemde insanı yoran bir şey.Ama bu, 'Dur!' diyebileceğim bir şey değil." Full House


"Hayaller yaşlanınca anlatılacak anılar değildir.Gerçekleştirilecek şeylerdir." / The King of Dramas


          +Bana neden öyle bakıyorsun?Neden?Güzel miyim?
  -Hayır,öyle çirkinsin ki şoktayım. REPLY 1997


"O gün manzaram da olduğun doğru değildi.O gün...Manzaram sendin.Seni ilk gördüğüm andan beri manzaram sadece sendin." LOVE RAİN


''Senden hoşlanmadığını söyleyen bir erkeğe sevgini verme. Ona bakma bile. Hatta mümkünse hemen öldür onu.''  GENTLEMAN'S DİGNİTY


''Tek istediği onunla flört etmek mi? Sindirella'nın gizlice baloya gitmesinin sebebi Prens ile bir kez dans etmek miydi?'' WE TEACH LOVE


"Tam şu an kalbimin yarısını kırmızı seul otobüsüyle gönderdim.Aşk transfer indirimide alır mı?"TO THE BEAUTİFUL YOU


"Bu dünya da işe yaramayan hayat ve gereksiz bir ölüm yoktur."Arang ve Savcı


'Kalbim çok acıyor.Sanırım seni seviyorum.'' GOONG


"Birini seviyorum.Doğduğumdan beri ilk kez ve ölünceye kadar...O tek olacak." B.O.F


"Pek akıllı biri değilimdir o yüzden bana söylermisin? iki aşık olursak bize ne olur?"
 Queen in Hyuns Man


"Hiç tereddüt etmeden ölüm bizi ayırana dek birbirimizi sevmeye söz veriyorsak bunun adı aşktır" THE PRİNCESS MAN


"Hiç aşık oldun mu?Delicesine aşık olunca, uyuyamazsın, yiyemezsin ve kendini yapayalnız hissedersin."HEARTSTRİNGS


"Gölgelerden korkma.Çünkü aydınlık uzaklarda değil,çok yakınında." CITY HUNTER


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...













2 yorum:

  1. Repliklere bayıldııııım! Çoğu bildiğim repliklerdi ama bazıları gözümden kaçmış beğenerek okudum :)
    Fakat bi şey demek istiyorum. Şu öpme sahnelerini koymasan? Rahatsız oluyorum da. İlgin için teşekkürleer~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarı için teşekkürler bundan sonra daha dikkatli olacağım :))

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...