30 Haziran 2015 Salı

Who Are You? - School 2015


Öncelikle Merhaba demeliyim. Uzun süredir içimde yatan Kore hayranlığımı sonunda yazılara dökmeye karar verdim. İki yıldan fazla kore dizileri, şarkıları, sanatçıları, kültürleri, ülkeleri ile yakından ilgilendiğim ve yazı yazmayı çok sevdiğim için bu blogu açtım. Önceleri blog açmak aklımın hep bir köşesinde sinsi sinsi duruyordu. Birçok blog yazarını takip ettim. Bir türlü blogumun hangi konuda olmasına karar verememişken bir gün dedim ki: 
"Neden en çok zevk aldığım şeyin peşinden gitmiyorum." 
Kore hayatımın merkezine oturmuşken yazmalıyım diye düşündüm. 


Yönetmenliğini Baek Sang Hoon'un yaptığı dizimiz School Serisinde , belki de en iyisi olarak yerini alabilir. Yaşı küçük olmasına rağmen dizide iki rolün de hakkını veren Kim So- Hyun'u dizide çok beğendiğimi söylemeliyim.
Diğer bir başrol oyuncumuz ise onu The Mermaid' den tanıdığımız Nam Joo Hyuk ta rolünün hakkını vermesine rağmen bana göre diziye renk katan ve daha da izlenebilir hale getiren Yook Sung Jae. Kendisi de üçüncü başrolümüz oluyor.



                                                                            Konusu:
Sevgi evinde yaşayan ve yetim olan Lee Eun Bi (Kim So Hyun) Gangnam'da gittiği Segang Lisesi'nde zorbalık görür ve aniden ortadan kaybolur. Geri döndüğünde ise hiçbir şey hatırlamamaktadır ve Seul'daki yeni okulunda Go Eun Byul olarak popüler bir kıza dönüşmüştür. Neler olduğunu öğrenmeye çalışırken Segang Lisesi'nindeki gizli gerçeklerini açığa vuran anılarından küçük parçalar hatırlamaya başlar.

Uyarı : Bu bölümden sonrası spoiler içermektedir.


 Lee Eun Bi ve Go Eun Byul ikiz kardeştirler. Öyle ki yüz, ses ve vücut yapıları bile tıpatıp aynıdır. Farklı olan tek şey ise yaşam tarzlarıdır. İkisi de Sevgi evinde yaşarken Eun Byul evlat edinilir ve ikiz kardeşler ayrılır. Eun Bi kardeşinin olduğunu bilmeden yıllarca sevgi evinde ve diğer yetim kardeşleri ile yaşamaktadır. Gittiği lisede ona yapılan şiddete daha fazla dayanamaz ve kendini öldürmek ister.
                               

Eun Byul'un ise harika bir yaşamı vardır. Onu çok seven bir annesi ve harika arkadaşlara sahiptir. Eun Bi ne kadar iyi kalpli ise Eun Byul daha kaba ve daha asidir. Eun Byul kardeşi olduğunu bilir ve ona annesinin adıyla sürekli olarak eşya gönderir. Kardeşini çok sevse de sürekli olarak kendini onun hayatını çalmakla suçlamaktadır ve okulunda yaşanan bir ölüm sebebi nedeniyle sürekli kendini suçlar ve okul gezisinde kimseye görünmeden kaçar.


Dizimiz bu geziden sonra başlıyor. Eun Byul ortadan kayboluyor ve onun yerine Eun Bi geçiyor. Eun Bi'nin hafızası kayıptır ve kendini Eun Byul sanar ama geçmişinde yaşadığı anılar birer birer ona geri döndüğünde artık bu bir oyuna dönüşür. Kendini herkese Eun Byul olarak gösterir. Çünkü Eun Byul çoktan ölmüş olabilir.

"Han Yi An" dizide Eun Byul'un on yıllık arkadaşıdır. 400 metre yüzmede başarılı olan yakışıklımız oldukça popülerdir. Eun Byul'a platonik aşıktır. Dizimizin ilerleyen bölümlerinde işler Han Yi An için o kadar iyi olmayacaktır. Her şeyin üstesinden gelmesi dileğiyle.

Dizimizin en sevileni, en şekeri, yaptığı şebekliklerle bizi güldüren Kong Tae Gwang. Babası okulun başkanı olmasına rağmen okulla hiçbir alakası olmayan, derslerde sürekli olarak uyuyan ve Eun Byul karakterindeki Eun Bi'ye aşık olan çocuk. Dizimizin ilerleyen bölümünde yaşadığı sorunlar nedeniyle olgunlaşıyor. Tabi ki şunu unutmayalım ben karıştırıyordum bir ara ilerleyen bölümlerde saç rengi siyah oluyor.





Bu ikili arasında büyük rekabet var gibi. Kong Tae Gwang / Han Yi Ahn kim kazanacak dersiniz?


                                                           

8 yorum:

  1. 1- Blowgun çook güzeeel!
    2- Tanıştığıma memnun oldummm yaşasın kore fan kardeşliği!
    3- Sanırım sen de herkes gibi tae kwang fanısın :D
    4- Güzel bi diziydi bu senenin en iyilerinden :)
    5- Terar tanıştığımıza memnun oldumm daha çok yorum yapıcam yazılarına bekle beni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkür ederim :) bu benim aldığım ilk yorumdu. Bende tanıştığıma çok memnun oldum. Büyük bir Tae Kwang hayranıyım :)

      Sil
  2. Ah ranao ablam benden önce davranmis Merhaba bende yeni bir korecan la tanıştığım için çok mutluyum bu arda diziyi bende izledim süper blogun da çok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizlerle tanıştığım için çok mutluyum ^^ Korecanlar kocaman bir aile gibi ^^ blogunu begendigin için ve yorum yaptigin için teşekkürler :)

      Sil
  3. Önemli değil de şu gifleri indiremiyorum benim blogumu sen biliyormusun seni hiç görmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum takipteyimde ama hiç yorum yapma fırsatı bulamadım belki o yuzdendir :) Henuz cok yeni actim blog isinde yeniyim. Gifleri indirememenin sebebi ise blogun korunuyor olmasi yani herhangi bir fotoğraf kaydedilemiyor yada yazi kopyalanamiyor.Gif arıyorsan google de 'who are you school gif tumblr' yazarak aratırsan birçok gif çıkar :)

      Sil
    2. Evet biliyorum takipteyimde ama hiç yorum yapma fırsatı bulamadım belki o yuzdendir :) Henuz cok yeni actim blog isinde yeniyim. Gifleri indirememenin sebebi ise blogun korunuyor olmasi yani herhangi bir fotoğraf kaydedilemiyor yada yazi kopyalanamiyor.Gif arıyorsan google de 'who are you school gif tumblr' yazarak aratırsan birçok gif çıkar :)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...